“Erg lekker gegeten”

La Cubanita
Geclassificeerd als nr. 46 van 170 Restaurants in Apeldoorn
Wijk: Binnenstad
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten. Erg fijne typische 'La Cubanita'-sfeer. Vriendelijke bediening, snel ook, en schone toiletten...

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zomerse dinsdagavond na heerlijk op het terras gezeten te hebben besloten wij om met de groep naar la Cubanita te gaan.
Wij waren op tijd en binnen was er een lange tafel voor onze groep beschikbaar.

Bij aankomst was de Cubaan nog leeg maar naar gelang de avond vorderde werd het flink druk en ook buiten zaten er mensen.

Ondanks de jonge leeftijd van de Cubaanse medewerkers konden zij ons als groep aardig mannen.
13 opgewonden studenten in je tent vergt wat geduld en inlevingsvermogen.
Hier voldeed het personeel prima aan en het leek weinig moeite om onze tevreden te houden.

De bestellingen kwamen elke keer rap door en het eet- en drinkarrangement is voor tenten zoals la Cubanita prima omdat je toch 2 tot 2.5 uur aan tafel zit.

De kaart biedt genoeg keuze en de gerechten die besteld worden smaken prima. De kwaliteit is okay bij deze Cubaan en dat wisselt nog wel eens.
Gisterenavond niet en men heeft goed gegeten en gedronken.
Er werd zelfs nog meegewerkt aan een verassing voor de 30e verjaardag van ‘Onze’ Ervine en dat werd door ons zeer gewaardeerd.

Ik denk een prima prijs voor hetgeen je krijgt en de tijd die je hier aanwezig bent.
Voor een culinaire hap moet je even verderop in het gezellige straatje zijn, maar flink bestellen in combinatie met sangria of bier kan hier prima.

We hebben een leuke en gezellige avond gehad en voor groepen een prima tent om leuk samen te zijn.

13 mei 2018 beoordeeld

heerlijk gegeten voor een mooie prijs.
we hadden niet gereserveerd, maar waren op tijd.
leuke ongedwongen bediening, grote keuze en goede kwaliteit.
mooie porties, mooie prijs.

13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

J.l. zondag zijn we voor de tweede keer naar Apeldoorn gegaan om daar samen met vrienden lekker te gaan eten. Vorig jaar was het ons enorm goed bevallen, maar van dat goede gevoel was na dit bezoek weinig meer over.
Laat ik met het positieve beginnen. Het bedienend personeel is bijzonder vriendelijk en doen echt hun best. Het eten viel mij, maar ook mijn tafelgenoten, tegen.
Mejillones met tomatensaus.... geen tomatensaus te vinden. Mijn eerste schaaltje gambas con ajillo was best wel lekker, echter de tweede was enorm zout en de knoflook was denk ik op. Enkele gefrituurde gerechten waren behalve de korst waarschijnlijk in het vet verdwenen. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Waar ik mij de vorige keer in ´spaanse´ sferen bevond was het nu een deceptie. Echt jammer.

26 januari 2018 beoordeeld

Grote kaart, veel keuze, Tapas prima, sommige vallen wat tegen, maar de meeste zijn prima, sommige echt top. Redelijk groot restaurant, wel gezellige plekken. Bediening vriendelijk en prima in orde. Alles goed geregeld, zeker eens gaan eten!

Reizigers die La Cubanita bekeken, bekeken ook

In La Cubanita geweest? Deel je ervaringen!