Priceline

Prima zwembadje
Prima sauna voorziening
Prima service
Prima ontbijt

Beetje stijf en onpersoonlijk.
Personeel doet z’n best,
Een hotel zonder plus en weinig sfeer.

Beoordeeld op 29 november 2021

Fijn en chique Hotel kamer zijn iets gedateerd.
Dit wordt gecompenseerd door het vriendelijke personeel.
Het restaurant is heel gezellig.
De omgang met de COVID maatregelen wordt strikt gevolgd wat zeer prettig is.

Beoordeeld op 15 november 2021

Mooi hotel met fijne kamers, goede faciliteiten en zeer vriendelijke medewerkers. Heerlijk ontbijt en een fijn zwembad maakten ons verblijf compleet. Voldoende parkeergelegenheid voor de deur in een prachtige omgeving. Zeker een plek om terug te komen.

Beoordeeld op 15 november 2021

Heerlijk weekendje weg mooi hotel rustig gelegen en zeer vriendelijk personeel. Zeer nette kamer op het oog, probleem was wel dat het matras of heel oud, versleten of iets dergelikks was. Heb geen oog dicht gedaan en volgende ochtend helemaal gebroken met zeer pijnlijke rug

Beoordeeld op 14 november 2021

De kamer was groot en schoon.
De badkamer is zeer gedateerd even als de lift, de hal en het tapijt overal.
Ook staat op de website dat honden toegestaan zijn, echter je hond komt het restaurant Kingstreet niet in.
Wij hadden en hele kleine chihuahua bij ons van 1,5 kg, keurig netjes in zijn hondentas.
(dus niet los lopend aan de lijn)
Allereerst wordt je door een bepaald personeelslid bij de ingang van het restaurant aangesproken dat je je moet melden bij de 'ingang'.
Welke als je vanaf de lift komt, eigenlijk niet de eerste ingang is naar de eetzaal.
Dus dit zorgt voor verwarring.
Vervolgens word je naar je tafel gebracht alsof je een diner hebt geboekt bij Paleis het Loo aan het staatsbuffet.
Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Zwembad was wel aardig.

Kamertip: allee boeken als alle andere hotels VOL zitten :P