PricelineUS$ 100
eDreamsUS$ 113
getaroom.comUS$ 172
Beoordeeld op 9 augustus 2021

Goed Hotel, Alleen ontbijt is teleurstellend, weinig keuze en kwalitatief matig, alsof het komt van een depressieve kantinejuffrouw die zegt dat het goed met haar gaat maar in werkelijkheid net haar hond heeft begraven.

Beoordeeld op 8 augustus 2021

Prima service met heel vriendelijk personeel. Hotel is ook heel schoon! Schoonmaak kamers is ook dik in orde. Eten is heerlijk en goed verzorgd. Kortom,....een prima hotel in een keurige rustige omgeving met veel mogelijkheden om uitstapjes te maken.

Beoordeeld op 8 augustus 2021

Voor mijn werk om mijn reisduur te bekorten boekte ik op het laatste moment een kamer in dit hotel. Mijn kamer was de allerlaatste kamer op de bovenste verdieping. De kamer was krap en gedateerd. Het paneel onder de wastafel leek een lade, maar toen ik die probeerde te openen stond ik met het frontje in mijn handen! Een verjaarde ventilator, gordijnen vol nachtvlinders en lege bakken op het balkon maakten dat het er wat triest uitzag. Wel prima geslapen. Er zijn vast ook mooiere kamers in het hotel, die al wel een opknapbeurt hebben gehad, maar de prijs die ik voor deze kamer (150 euro!) betaalde was het echt niet waard.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 augustus 2021

Ik vind het erg jammer dat we geen 2 persoonsbed kregen waar we om hadden gevraagd ,een echte teleurstelling en we moesten omdat we dochterlief meenamen ook voor 2 personen betalen i p.v.1 ook daarin teleurgesteld ,dat maakt ons verblijf ook zo duur!

Beoordeeld op 5 augustus 2021

Centrale ligging. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Een ruime kamer voor drie personen. Ontbijt was goed. We hadden elektrische fietsen gehuurd, deze waren leeg. Was geen probleem kregen gelijk andere toegewezen en iemand van de technische dienst helpt je ze af te stellen. Zadel is alleen niet geschikt voor langere afstanden, verder prima fietsen voor een mooie tocht door de Veluwe.