Beoordeeld op 4 augustus 2020

Onze kamer was uitgeleefd en vies, kapot en smerig behang, zeer smerige vloerbedekking en geen schonen WC. Het ontbijtbuffet was wel zeer klein voor zoveel gasten . In het zwembad waren s'morgens geen schonen handdoeken aanwezig en het water was super koud. Ik weet niet hoe dit hotel aan 4 sterren komt. Bij afrekenen kreeg ik te horen dat men mijn klachten te recht waren maar men er niks aan kon doen. Als ik de andere goede beoordelingen lees weet ik niet in welk hotel deze gasten zijn geweest.

Beoordeeld op 29 juli 2020

'Wat moet ik hier aan toevoegen? Maar....de prijs voor het diner vonden we te hoog. Maar dit werd ons door familie aangeboden. Er was dus ook GEEN noodzaak iets anders te zoeken. Door dat we er geen gebruik van gemaakt hebben is de beoordeling dus niet helemaal goed. We hebben de prijs alleen bekeken en vonden 39.95.nogal een hoog bedrag. Vriendelijke groeten: Sijbe Postma. Ook namens mijn vrouw.

Beoordeeld op 27 juli 2020 via mobiele applicatie

Staycation in Apeldoorn.... wat een tegenvaller. Oud, vies en niet de gevraagde kamer gekregen. Twee meiden op een zeer kleine slaapbank en niet de beloofde twee extra bedden. Kamer erg vies, de sporen van de vorige gast overal te zien. Zwembad een leuke extra echter ook erg vies, de groene aanslag is echt not done!!

Wij zullen hier niet nog een keertje overnachten.

Jammer op naar onze volgende bestemming

Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

Op de kamer (nr 43) stond een tweepersoons opklapbed van matige kwaliteit. Als je niet oppast kun je je voet lelijk bezeren aan de metalen onderkant en rail. De vloerbedekking was smerig en vol vlekken. Zeker geen viersterren kwaliteit. Het ontbijt was goed en het personeel is vriendelijk.

Beoordeeld op 16 juli 2020

Geweldig om hier te overnachten en te eten, zeer hoge kwaliteit en zorg van het personeel. Vanuit het hotel zijn er in de omgeving fijne fiets en wandelroutes te doen. Een dikke 10 van ons voor alle hotel medewerkers.