Beoordeeld op 2 september 2019

Zeer vriendelijk personeel,goed eten met een goede smaak en presentatie.het ontbijt was ruim en goed.ook fijn is het gratis parkeren voor het hotel. Schone kamer met dank aan Sharon daarvoor.echt een aanrader.

Beoordeeld op 2 september 2019

Ontbijt verbeteren met een verse sinasappelapparaat en brood zelf afbakken het 3 gangen diner was uitstekend met zeer vriendelijk personeel die een goede uitleg gaven van het eten de rest is uitstekend

Beoordeeld op 28 augustus 2019

Mijn dochter en ik hebben op 17 augustus 2019 de Royal Deluxe kamer inclusief ontbijt geboekt voor één nacht.
Vriendelijk ontvangst bij de receptie en een snelle incheck.
De Royal Deluxe kamer is een ruime kamer met een goed kingsize bed, zeer ruime badkamer met grote wastafels voor twee personen, een ligbad, toilet en een separate doucheruimte.
Wel vonden wij de inrichting en het interieur van de kamer enigszins gedateerd. Ouderwetse mengkranen en het ontbreken van een regendouche en ventilatie in de doucheruimte vallen direct op bij het eerste aanblik.
De kamer in haar totaliteit is schoon, schoon linnengoed en voldoende (schone) handdoeken.
De volgende ochtend een prima ontbijt met volop keuze in de ontbijtzaal en vriendelijk bedienend personeel..
Wij vinden dit evenwel een goed hotel voor een kort verblijf.

Kamertip: De Royal Deluxe kamer is een prima kamer.
Beoordeeld op 27 augustus 2019

Wij hadden een arrangement geboekt.
Mooie ruime kamer en fijn dat de hond ook welkom was.
Het diner was een 3 gangen menu en heerlijk.
Bediening tip top in orde.
Het ontbijt was uitgebreid en vers.
Ook de omgeving, vlak bij het Loo is zo mooi.
Komen graag weer terug!

Beoordeeld op 27 augustus 2019

goed, maar er kan iets beter gezogen worden door de schoonmakers er liepen mieren door de kamer vanwege broodkruimels van de bewoners voor ons. De ijskast werkte bijna niet, maar de ventilator die was neer gezet was weer uitstekend, met de warmte die wij hadden.