“Erg slecht”

Geclassificeerd als nr. 20 van 183 Restaurants in Apeldoorn
Wijk: Binnenstad
Wijk: Binnenstad
26 september 2020 beoordeeld

Ik moest drie kwartier op mijn eten wachten terwijl mijn vriendin het allang ophad. Sushi was erg klef en de prijs is veel te hoog voor wat je krijgt.

18 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

All you van eat restaurant
Geen topper maar ook niet slecht
Soms moet je wat langer wachten
We hebben er lekker gegeten en het was gezellig

6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne stoelen/ banken, leuk ingericht. Het eten is niet geweldig. Tweede keer hier (eerste keer kort na opening) en gaf het een tweede kans. Een derde keer komt in ieder geval niet.

9 augustus 2020 beoordeeld

Het was een zeer chaotische avond. Mijn tafelgenoten hadden al twee gerechten op en ik zat nog steeds te wachten. Dat was de eerste ronde. De rondes daarna waren al niet veel beter. De gerechten werden niet tegelijk geserveerd, maar één voor één. Gezamenlijk eten was er dus niet bij. Sommige gerechten heb ik drie keer om moeten vragen, voor deze geserveerd werden. De kwaliteit van het eten was goed. Dit was de eerste keer en ook gelijk de laatste keer.

Datum van bezoek: augustus 2020
8 augustus 2020 beoordeeld

vanavond met mijn vader en broer bij green leaf gegeten. We werden aangenaam verrast door de heerlijke gerechten! Wat een sfeervol restaurant. En bovendien vriendelijk en gastvrij personeel. We zijn in de watten gelegd.
We hebben genoten en komen zeker een keer terug!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Green Leaf bekeken, bekeken ook

Apeldoorn, Gelderland

In Green Leaf geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.