Culinaristje
Eelderwolde, Nederland

Top zaak!

4,0 van 5 bollen29 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Helaas maar vier van de vijf bolletjes. Waarom de tafel waar we zaten was niet gezellig en voelde niet gastvrij. Het is een zaal naast het restaurant wat ook afgesloten kan worden voor bijeenkomsten.

Service was prima! Gastvrij! Eten super lekker en echt met aandacht bereid.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • eDreams
  • eDreams
17.0 km van Van der Valk Hotel Apeldoorn
Meer hotels in Apeldoorn bekijken
Beoordeeld op 2 april 2024

Wij deden er een lunch buffet en werden daar uitermate goed geholpen met mijn glutenvrije dieet . Nadat ik had aan gegeven dat ik glutenvrij dieet had , hielpen twee medewerkers waarvan ik er één met naam weet Lisa IJ . Ze bakte speciale frietjes gv , slagroom zonder gluten enz .. Al met al goede ervaring die we zeker herhaal . Nog een tip .. zet er bordjes bij met de allergenen .. voelt nog beter om dan te pakken ..

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 29 februari 2024

Afgelopen dinsdag het lunchbuffet genomen.
De keuze vonden wij beperkt. Warme gerechten te veel vooruit gemaakt. Daardoor nasi overgaar zoals ook de pasta te gaar en te droog en niet echt warm. Balletjes ook niet echt warm. Wij hadden het gevoel dat de desserts uit de vriezer kwamen. Goede slagroom de chocolade mousse vonden wij vettig. Voor ons geen 45 euro waard.

Beoordeeld op 11 februari 2024 via mobiele applicatie

Wat een mooi hotel! En daarnaast gastvrijheid vanaf het moment dat je binnen komt tot aan het uit checken. Echt oog voor de klant en het personeel helpt ook elkaar. Dat komt zeer professioneel en gezellig over. Ontbijt was top en een diner is ook aan te bevelen. Sauna en zwembad zijn schoon, prettig en heerlijk ontspannend. Ja, het is een prijzig hotel en zeker al het geld waard.

Kamertip: Vergeet je zwemkleding niet.
Beoordeeld op 11 februari 2024 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, netjes schoon, vriendelijk personeel, mooie kamer met een prachtige badkamer.
Leuke hotelbar waar we een heerlijke middag hebben doorgebracht.
Bij het ontbijt brak het ook aan niks.
Een verschoon(wc) voor onze kleine man, hoe top!

Beoordeeld op 3 januari 2024 via mobiele applicatie

Gezellig ingericht leuke en vriendelijke bediening. Maar, en daar gaat het om in een restaurant, erg lekker eten. Smaakvol, warm en snel op tafel. Wel zuinig met de mayo maar kwam snel er bij. Als je haast hebt kun je hier zeker snel eten, maar dat hadden we niet. Lekker getafeld!

Datum van verblijf: januari 2024