Gratis annuleren tot 28-05-22
Gratis annuleren tot 27-05-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Priceline
Hotels.comUS$ 157
TravelocityUS$ 157
Beoordeeld op 9 november 2021 via mobiele applicatie

De kamer is werkelijk prachtig, aan bijna alles is gedacht! De indeling klopt helemaal. De make up corner en de haardroger maken het plaatje af. Het personeel is ook erg vriendelijk. Fijn dat ze proberen rekening te houden met preferenties. Het zwembad is prachtig! Grote gym met goede goede toestellen. Twee maal gedineerd: personeel wederom erg attent en lief! Eerste maal was het eten erg goed, volgende dag was de kwaliteit een stuk minder. Spruitjes waren nog erg hard en het gerecht was eigenlijk gewoon lauw. Het leek niet vers te zijn eigenlijk. Het ontbijt was ook best wel matig. Er was geen verse yoghurt, geen cornflakes en weinig verse zoetigheden en de kwaliteit was niet goed. Allemaal afbak en niets vers. Eitjes lagen er al zeer lang en de koffiekoekjes onder de warme lamp waren helemaal taai. Twee jaar geleden was ik hier al eerder en toen was het aanbod veel uitgebreider met bijvoorbeeld verse yoghurt en zoete koeken. Mss is het in de week meer gericht op business? Ik bezoek vele Vd hotels per jaar maar jammer genoeg was dit ontbijt erg teleurstellend tegen over andere hotels. Dit tegenstaande dat dat deze valk bij de duurdere Van der valk hotels hoort. Ik heb het hotel altijd bestempeld als de beste valk van Nederland maar daar moet ik op terugkomen..

Kamertip: Hoogste etage, zicht op de tuin
Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 23 oktober 2021

Door het matige weer was ik er wat eerder, maar geen enkel probleem. Mooie en ruime kamer met uitzicht op de geweldige tuin. Snelle en prettige bediening bij de bar. Mooi groot restaurant met een leuke kaart waarbij ook aan dieetwensen kon worden voldaan. Ook hier prettige en snelle bediening. Ook het ontbijt was naar alle tevredenheid. De prijs was wat hoger dan gewend bij een Van der Valkhotel, maar dit was beslist de moeite waard. Hier kom ik toch nog wel terug !

Datum van verblijf: oktober 2021
Guest Relations Manager, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Apeldoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2021

Hartelijk dank voor uw feedback op uw verblijf in ons hotel. Wij zijn verheugd te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel! Gastvrije groet, Anita

Beoordeeld op 17 oktober 2021 via mobiele applicatie

Geweldig mooie kamers. Ze zijn ruim, groot en van alle gemakken voorzien. Bad, koffie, thee en mooie TV. Alleen de afleg ruimte naast bed is te klein en de afstand bediening van TV werkt moeizaam. Maar dat zijn bijzaken.

Het restaurant is prachtig en heeft een mooie kaart echter de garing van groente en b.v. sliptong is onvoldoende en dat krijg je met ketens als van der Valk. Gebrek aan passie. Dat geldt ook voor de huiswijnen van 1862. Die kun je gelijkschakelen met een huismerk van een supermarkt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is ongeëvenaard!

Kamertip: Honden zijn welkom maar niet in restaurant.
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 10 september 2021 via mobiele applicatie

Goed bereikbaar gelegen hotel.
Ontvangst prettig en snel.
Wij hadden een e bike arrangement met goede fietsen en konden vrijwel direct opstappen.
De kamer is heel ruim met kleine pantry en grote badkamer. Toilet apart.
Diner was goed en ruime keus. 2e avond op het terras.
Ontbijtbuffet heel uitgebreid.
Personeel: met een smile!!
Afgelopen Corona jaar hebben wij 5 x een e bike arrangement gedaan bij diverse Valk hotels.
Dit is absoluut de beste ervaring!!

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 23 augustus 2021

Als we het goed begrijpen een van de nieuwste loten aan de van der Valk stam. En dat zie je aan alles: prachtig interieur, mooie, luxe, ruime kamers, volop parkeerplekken, the works. Echt het niveau wat je tegenwoordig van 'van der Valk 2.0' verwacht. Vriendelijk personeel, hoewel je altijd wel een sikkeneuriger iemand tegenkomt (ja mevrouw van de ontbijtzaal, we hebben het over u). Het ontbijtbuffet is uitgebreid, maar zelfs met de COVID-maatregel van time-slots was het opmerkelijk druk en waren diverse zaken niet meer beschikbaar. Snobs als we zijn, merken we op dat het publiek op zijn zachtst gezegd gemêleerd is - daar moet je een beetje tegen kunnen. En als we dan toch de snob uithangen: de dure, naar we aannemen met dons gevulde dekbedden waren voor ons veel te warm. Dus dan heb je zomaar een slechte nacht in een verder uitstekend van der Valk 2.0 hotel.

Datum van verblijf: augustus 2021