Beoordeeld op 25 juli 2020 via mobiele applicatie

Prima Corona maatregelen. Heerlijk rustig kunnen lunchen. Heerlijke maaltijdsalade en andere gerechten. Mooie porties en aangename prijs. Vriendelijke adequate bediening. Goed gelegen aan de snelweg. Prima superschoon sanitair

Datum van verblijf: juli 2020
Matt D G, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Apeldoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2020

Geachte rinusw,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Van der Valk hotel, Apeldoorn.

Het is fijn om te horen dat u een goede ervaring bij ons heeft gehad voor de lunch. Ik zal uw complimenten delen met het team. Ik wil u bedanken dat u de tijd heeft genomen om ons een goede beoordeling achter te laten op Tripadvisor.

Hopelijk zien wij u spoedig weer bij ons terug.

Matt Don Griot

Beoordeeld op 17 juli 2020

Sinds de opening van dit prachtige hotel verblijven we er ieder jaar wel een keer, tot nu toe naar volle tevredenheid. Service en comfort voor volwassenen ook nu als vanouds. Bij ons eerste verblijf met baby echter grote teleurstelling: het bijgeboekte babybedje is zo zacht (bijna een hangmat) dat we onze baby er niet in hebben durven laten slapen. Wel lag er ook een verschoonkussen. Dat was fijn. Tip: met een hoes zou het nog fijner zijn.
Oo voorhand hadden we gevraagd of er voor baby's ook een echt bedje te krijgen is. Er kwam een redelijk standaard reactie op terug. Ook nu na het verblijf laten weten dat het aan het babycomfort echt schort, maar wederom een redelijk standaard reactie terug gekregen. Jammer, zeker omdat je ervoor betaalt en dan verwacht dat daar een goede dienst tegenover staat. Het doet af aan onze grote tevredenheid van de eerdere verblijven. Het zou toch zo fijn zijn als de hoge standaard die in het hele hotel is toegepast ook in de babyvoorzieningen terug te vinden is!
Interactie tussen medewerkers bij het ontbijt en de baby in kwestie was trouwens wel heel leuk. Als er een beter babybed komt, komen wij weer tevreden terug.

Datum van verblijf: juli 2020
Matt D G, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Apeldoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2020

Geachte Fam_DvL,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Van der Valk hotel, Apeldoorn.

Het is vervelend om te lezen dat onze baby faciliteiten u niet zo goed zijn bevallen. Ik wil u bedanken voor uw tips en zal uw feedback delen met onze Housekeeping zodat wij kunnen kijken naar hoe wij onze service naar een hoger niveau kunnen tillen.

Leuk om te horen dat onze medewerkers bij het ontbijt zo gezellig waren met de baby in kwestie.

Nogmaals dank voor uw feedback en hopelijk mogen wij u spoedig nogmaals verwelkomen.

Beoordeeld op 27 juni 2020

Op een zeer warme dag hier afgesproken voor de lunch met vrienden. `vriendelijk personeel dat wees ons op de 1,5 meter maar verder zeer behulpzaam. Het eten was goed en dit hotel is zeer mooie gelegen en geeft je niet het idee pal naast de snelweg te liggen

Datum van verblijf: juni 2020
Matt D G, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Hotel Apeldoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2020

Geachte GovertD63,

Hartelijk dank dat u uw ervaring met ons deelt.

Het is goed om te horen dat de lunch en ons personeel u goed is bevallen. Ik dank u voor de complimenten en hopelijk zien wij u spoedig weer bij ons terug.

Beoordeeld op 26 juni 2020 via mobiele applicatie

Luxe kamer, heerlijk diner. Er wordt goed gelet op de corona regels. In het restaurant zijn looproutes aangegeven en de bediening houdt prima afstand. Het eten is zoals gewoonlijk prima. De kamer was heel luxe en goed schoon.

Datum van verblijf: juni 2020

Geachte jackhV7138PE,

Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen de feedback van onze gasten enorm.
Het is zeer fijn om te lezen dat u een goede ervaring bij ons heeft gehad en ik dank u voor de complimenten.

Hopelijk mogen wij u spoedig nogmaals verwelkomen bij hotel Van der Valk, Apeldoorn.

Matt Don Griot

Beoordeeld op 8 juni 2020

Normaal zat ik voor de studie vaak in de Cantharel Van der Valk, maar sinds vorig jaar in dit hotel. Het is nieuw en de kamers zijn ruim en luxe. De badkamer is echt groot en het sanitair prima. Het is groot hotel met een mooie fitness, een zwembad, stoomcabine en sauna. Het restaurant is heerlijk en de kaart prima. Het heeft echt een luxe uitstraling. Het ontbijt is ook compleet. Het hotel ligt naast de snelweg en even buiten Apeldoorn. De ligging vind ik dus niet verheffend, maar ach..ik ga daar s'avonds toch niet de deur uit. Heerlijk hotel.

Datum van verblijf: februari 2020
Matt Don Griot, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Apeldoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2020

Geachte RenevanPelt70,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback op Tripadvisor te delen.

Het is fijn om te horen dat uw bezoek naar wens is geweest en ik dank u voor de complimenten over onze faciliteiten en restaurant.

Graag verwelkomen wij u spoedig weer terug.