25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en vlotte checkin. We waren er om 11.15 en onze toegewezen kamer was uiteraard nog niet klaar. We kregen een kamer die wel al klaar was. Goede service. Kamer is groot. Zeer groot bed met goede matras. Kussen is niet echt ergonomisch. Grote badkamer met modern losstaand bad en inloop douche. Kleinere douchekop is beter of de waterdruk verhogen. Toilet is apart.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Marc L, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Apeldoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2018

Beste heer en mevrouw,

Hartelijk dank voor uw recensie! Het is fijn om te lezen dat u goed bent geholpen tijdens de check-in. We kijken uit naar uw volgende verblijf!

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste lezers,

Op onze terugreis vanuit Groningen, hebben mijn vrouw en ik, Van der Valk Hotel Apeldoorn aangedaan, door de jaren heen de bouw zien groeien tot een compleet nieuw mooi Hotel- Restaurant.

Wij hadden niet gereserveerd aangezien het moeilijk was het tijdstip aan te geven.
Zeer vriendelijk werden wij welkom geheten en naar een tafel geleid, de openheid met de juiste kleurstellingen voelde warm en rijk aan, de open keuken die wij nog niet eerder gezien hebben bij Van der Valk is ronduit fantastisch en doordacht.

Onze gastheer eveneens zeer vriendelijk en behulpzaam bij het maken van een keuze tussen de verscheidenheid van uw tournado’s.
Zelf besluit ik de sukade tournado te nemen, werkelijk zo zacht van structuur en onovertreffelijk.
Mijn vrouw besteld een zalmfilet.
Alles werd in een keer compleet opgediend en bij de vraag voor nogmaals frietjes en salade stonden wij versteld, dat deze in een oogwenk werd geserveerd!

Wij hebben zeer smaakvol gegeten, met een hartelijke gastheer, in een schitterende Van der Valk Apeldoorn waar je meer dan welkom bent in een prachtige ambiance waar echt alles klopt.
Wij komen dan ook graag terug.

Met vriendekijke groeten
Familie Veltrop.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Marc L, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Apeldoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Beste familie,

Ik wil u hartelijk danken voor de lovende woorden met betrekking tot uw diner! Het is fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw avond bij ons.

Wij kijken er naar uit u in de nabije toekomst weer van dienst te mogen zijn.

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriendin kwam niet enthousiast thuis. Ze was hier met vriendinnen.

Hotel nieuw, mooie buiten en binnenkant maar daar gaat het bij eten niet om.

De vissoep was net slootwater en de eend was ook niet lekker.

Bij deze gemeld.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Beste heer,

Het is vervelend om te lezen dat uw vriendin niet enthousiast thuis kwam en dat de vissoep en de eend niet voor haar smaakte. We hopen u in de toekomst opnieuw welkom te mogen heten en dat er wellicht iets op onze kaart staat wat haar beter zal smaken.

Ik wil uw vriendin en haar gezelschap bedanken voor hun bezoek aan ons!

22 mei 2018 beoordeeld

Super hotel, Mooie kamers. Het eten is goed en het ontbijtbuffet is helemaal geweldig.
Keurige bediening. Schone kamers.
Je kunt er prachtige fietstochten maken. Knooppuntenroutebord voor het hotel.

Aandachtpunt voor het hotel is dat er niet veel te doen is voor kinderen en dat een glas ranja voor kinderen € 2,50 kost eigenlijk wel erg veel.
Verder geweldig weekend gehad.

Kamertip: Alle kamers zijn goed.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Marc L, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Apeldoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Beste heer,

Ik wil u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven op Tripadvisor. Het is fijn om te lezen dat u de bediening en uw kamer goed vond.

Daarnaast wil ik u bedanken voor uw feedback! Wij kijken er naar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

20 mei 2018 beoordeeld

Voorjaarsarrangement geboekt. Het was voor ons een voltreffer. Wij hadden een Comfort+ kamer geboekt. Prachtige kamer en vooral een prima Swiss Sense. Het ontbijt was uit de kunst. Ook het keuze menu was uitgebreid. Prima.De tuin wordt nog aangelegd. Er waren inderdaad veel jongelui die in de leer waren. Vonden wij o.k. Die moeten het ook leren. Nogmaals, prima aanrader.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Marc L, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Apeldoorn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw reactie op Tripadvisor. Het is fijn om te vernemen dat uw verblijf voor u naar wens is geweest en dat het ontbijt en uw bed goed waren.

Wij hopen u in de nabije toekomst weer van dienst te mogen zijn.