“Goede eerste ervaring.”
Beoordeling van India Palace Restaurant

India Palace Restaurant
Reserveren met
India Palace Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 33 van 165 Restaurants in Apeldoorn
31 mei 2018 beoordeeld

Wij waren hier, voor de eerste keer en kunnen nu al zeggen dat dit waarschijnlijk niet onze laatste keer zal zijn.
Als vegetariër kun je meestal wel iets kiezen uit de Indiase keuken, maar het ene restaurant is nou eenmaal beter dan het andere. Bij de een is de (garlic)naan heel lekker en bij de ander weer niet etc.
Wijzelf hebben inmiddels al meerdere restaurants in de regio bezocht en dit restaurant heeft een goede eerste indruk achter gelaten ;-)
Het personeel is vriendelijk en maakt graag een praatje met de gasten.
Kortom: een aanrader!

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn al meerdere malen geweest en het eten is altijd heerlijk! Voor vegetariërs voldoende keus. Bediening vriendelijk en er hangt een rustige sfeer. Kortom een aanrader voor een gezellige avond met z'n tweeën of hrt gezin.

19 maart 2018 beoordeeld

Lekker gegeten in een vriendelijke sfeer. Ook met ons gluten en lactose vrije dieet konden ze rekening houden.

9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb onlangs gegeten bij India Palace. Het is zeker een aanrader, het eten is lekker op smaak, het personeel is super vriendelijk en er hangt een goede sfeer binnen. Kort om een super ervaring.

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb wederom weer heerlijk gegeten bij India Palace eten was lekker warm en goed op smaak garlic naan ook superlekker. Bedankt voor de goede service en tot de volgende keer!

Reizigers die India Palace Restaurant bekeken, bekeken ook

Apeldoorn, Gelderland
Apeldoorn, Gelderland

In India Palace Restaurant geweest? Deel je ervaringen!