“Heerlijk eten in perfecte ambiance”
Beoordeling van Huisje James

Huisje James
Geclassificeerd als nr. 2 van 165 Restaurants in Apeldoorn
Beschrijving: Op een prachtige locatie, verscholen in het groen, ligt Huisje James. In dit rietgedekte landhuisje geniet u van de rust van de omgeving, maar vooral van mooie gerechten, bijzondere wijnen, een hartelijke ontvangst en een ontspannen ambiance. Naast Huisje James ligt de sfeervolle Werkplaats, waar u ontvangen wordt met aperitief en amuse, voordat u in Huisje James aan tafel gaat.
31 mei 2018 beoordeeld

een 5-gangen diner met thema asperges was een feestje! uiterst vriendelijk personeel en een mooie combi van lekker eten en een heerlijke plek om dat te doen!

HuisjeJames, Manager van Huisje James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Wat fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten van het aspergediner! Wij ontvangen jullie graag weer een volgende keer!

28 mei 2018 beoordeeld

Ik kom regelmatig over de A1 maar nooit geweten dat bij de afslag Uchelen zo’n uniek restaurant staat. Na een korte kleine wandeling, komen we aan bij de Werkplaats.
Het aperitief, glas cava, is van het huis! Wat een bijzondere geste!
Voor het diner gaan we naar het “huisje James” wij hebben er heerlijk gegeten.
Komen zeker weer eens terug.

HuisjeJames, Manager van Huisje James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Wat mooi dat we jullie zo hebben kunnen verrassen met ons 'verscholen plekje'! Heel erg bedankt voor het delen van jullie ervaring en graag tot een volgende keer!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Totaal onverwachts kwamen wij op een prachtige warme avond bij huisje James terecht.
Warm & gastvrij werden we ontvangen toen ondanks dat we geen reservering hadden vroegen om een tafel.
Eerst een glaasje prosecco van het huis met dun gesneden ham & cassave chips in het sfeervolle werkplaats tientallen meters van huisje James.
Onze gastvrouw ging ons voor naar het restaurant wat feeëriek verlicht is door de lampions in de bomen en de buitenhaard.
De menu’s zijn classics & seizoens gerechten met groenten uit eigen moestuin.
Voor iedereen die een mooie gezellige avond wil in een warme gastvrije huiselijke omgeving kan ik Huisje James van harte aanbevelen

Wat een mooie aanbeveling, hartelijk dank! En wat een cadeautje dat we jullie zo hebben mogen verrassen. Graag tot een volgende keer!

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Is een echte aanrader om je verjaardag te vieren met je vrienden. Of anders een bedrijfsuitje.
Bediening en service op hoog niveau. Men heeft er echt zin in. Dat merk je. Ze staan achter hun bedrijf. Eten is fantastisch goed. Keuze uit 2 menu’s. Enig minpuntje is de akoestiek. Die is slecht. Als het vol zit heb je veel last van het lawaai. Ze zeiden ons dat er aan gewerkt gaat worden.

Wat fijn te horen dat jullie zo hebben genoten van de avond! En we zullen de opmerking over de akoestiek zeker meenemen. Tot een volgende keer!

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze snappen het helemaal. Locatie, entourage, het eten, erg goed, maar vooral de mensen maakten het verschil; zin en plezier in hun werk zoals je dat nog maar zelden ziet in de horeca, bijzonder!

HuisjeJames, Manager van Huisje James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Wat een cadeautje zo'n mooie review! Heel erg bedankt hiervoor en graag tot een volgende keer!

Reizigers die Huisje James bekeken, bekeken ook

Apeldoorn, Gelderland

In Huisje James geweest? Deel je ervaringen!