Opslaan

vanaf US$ 189,49
vanaf US$ 536,28
vanaf US$ 205,58
Beoordeeld op 29 augustus 2020

Zelfs in een mooi Nationaal Park zoals de Veluwe kun je niet met rust fietsen vanwege die irritante wielrenners

Beoordeeld op 23 augustus 2020 via mobiele applicatie

Tour georganiseerd door Seppworks, onder begeleiding van een gids gewandeld (heetste dag van het jaar). We hebben bij Schaarsbergen geparkeerd en een witte fiets geleend (fietste goed) lekker via een aantal fietspaden naar het rendez vous met onze gids. De gids nam ons mee naar een aantal overblijfselen van de tweede wereld oorlog, maar wel in een gebied waar je alleen met een gids mag komen! Heel veel is er niet meer maar de gids leerde ons waar je op moet letten het bommen spoortje, de basis van oude radarmasten etc en vertelde ondertussen over de natuur.
Zeer de moeite waard en hoewel ik vaak op de Veluwe was geweest, was dit nieuw voor mij. De heide werd ook al paars, kortom prachtig!

Beoordeeld op 23 augustus 2020 via mobiele applicatie

Prachtig stukje Nederland, heerlijk wijds, mooie vergezichten en schaduwrijke boslanen. Op de fiets een absolute aanrader

Beoordeeld op 20 augustus 2020 via mobiele applicatie

Je kunt dit park op meerdere plaatsen binnengaan. Wij gingen naar hoenderloo. Allereerst zijn de mensen bij de entree heel vriendelijk. Het park beschikt over gratis fietsen, erg handig voor mensen die deze zelf niet mee kunnen nemen. En ze zijn ook goed onderhouden. Er zijn verschillende tours die je kunt doen. Wandelen, fietsen of te paard. De routes staan heel duidelijk aangegeven. Bij warm weer wel een flesje water meenemen, je kunt onderweg wel ergens wat drinken. Maar dat kan niet overal, er zijn routes waarbij je lang niks tegenkomt. Je komt natuurlijk ook voor de prachtige omgeving. We vonden t zo mooi dat we de dag erna weer zijn gegaan, en de mensen bij de entree herkenden ons zelfs. Als je nooit in eigen land op vakantie bent geweest kan ik je dit echt aanraden. Het was erg mooi.

Beoordeeld op 15 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk park om door te fietsen. Veel rust en ruimte. Jammer maar 1 dag maar komen zeker terug