“goed eten”

Kreta
Geclassificeerd als nr. 27 van 60 Restaurants in Sneek
Keukens: Grieks
31 mei 2018 beoordeeld

een Grieks restaurant waar je lekker kunt eten en wat ook nog betaalbaar is je wordt er fijn geholpen

28 mei 2018 beoordeeld

Voor ons 36-jarig huwelijk zijn we naar restaurant Kreta in Sneek gegaan. Hartelijke ontvangst, keurige tafel in een ruim restaurant. Bediening was vlot, heerlijke gerechten in overvloed. Zo nodig diverse zaken extra te bestellen. Op een gewone werkdag toch ruime bezetting van de tafels. Keurige toiletten.

8 november 2017 beoordeeld

Als je een lekkere gevulde Griekse schotel wilt dan kan je hier prima slagen! Het is een echte Griekse ambiance en dat is zo af en toe leuk om van te kunnen genieten!

28 oktober 2017 beoordeeld

We werden verwelkomt met een glaasje Ouzo. Gekozen voor een menu. Voorgerecht was een schotel met verschillende mezze's Het was een grote portie. Het hoofdgerecht bestond uit 3 soorten vlees(een enorme hoeveelheid), gebakken aardappelen,2 sauzen en een salade. Als toetje kun je kiezen tussen ijs en koffie. De smaak was heerlijk.
De bediening is bijzonder vriendelijk.

19 oktober 2017 beoordeeld

Bij binnenkomst in restaurant Kreta in Sneek werden wij hartelijk ontvangen door het personeel. Het moet niet gekker worden maar dit viel ons direct op. Ook tijdens het eten kwam men belangstelling tonen. Wij hadden het geluk dat er op deze zaterdagavond slechts een enkel onbesproken tafeltje vrij was. Onze keuze viel op o.a. op een spies met verschillende vleessoorten en het Chania menu met w.o. ossehaas. Bij het vlees werd een ruim garnituur geserveerd. Voor de grote eters bestaat er de mogelijkheid om onbeperkt bij te bestellen. Hiervoor worden geen extra kosten berekend. Bij de wijn werd gratis een glas helder Nederlands kraanwater verstrekt. De vleessoorten waren heerlijk gegrilld/gebakken. Lekker mals en fijn van smaak. Het garnituur was voor ons ruim voldoende, vers en lekker van smaak. De aardappeltjes waren lekker krokant gebakken. Kreta serveert een goed glas wijn voor een redelijke prijs. Wij hebben geen spijt van onze keuze. Advies: reserveer een tafeltje want wij hadden geluk. Ps. Voor de kinderen wordt een "speel"tafeltje met kleurmogelijkheden vrij gehouden.

Reizigers die Kreta bekeken, bekeken ook

Heerenveen, Friesland
Leeuwarden, Friesland

In Kreta geweest? Deel je ervaringen!