Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 142
eDreamsUS$ 142
Agoda.comUS$ 143
TripadvisorUS$ 142
FindHotel
Beoordeeld op 3 augustus 2021 via mobiele applicatie

We bestelden beiden een kop soep; één mosterdsoep en één tomatensoep. De mosterdsoep was prima! De tomatensoep was echter ontzettend waterig en ook was de soepkop maar half gevuld, terwijl we beiden een grote portie hadden besteld. Zeg dat de tomatensoep op is, maar serveer geen water met een kleurtje onder de naam ‘soep’!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 2 augustus 2021 via mobiele applicatie

Een goed, comfortabel hotel op een prachtige locatie in Sneek. Wij verbleven hier twee nachten.
Onze fietsen konden we stallen in een afgesloten overdekte stalling. De entree, tevens receptie van het hotel oogt een beetje alsof je een kroeg binnenstapt (donkere inrichting, een groep mannen zat enthousiast een wedstrijd te kijken op de tv), en vervolgens moet je met je bagage twee hoge steile houten trappen beklimmen naar je kamer - waar zijn we nu toch terechtgekomen, denk je dan.
Maar onze kamer op de bovenste (tweede) verdieping bleek zeer ruim, met veel kasten, voorzien van een keukenblokje met keukenspullen zelfs, met twee prima bedden, mooi uitzicht op de haven en, schuin, de Waterpoort, ingenieus driehoekig gordijn dat de contouren volgt van de fraaie dakkapel. De badkamer had een goede douche, toilet en een wastafel met laden (plankje erboven loopt scheef). Handdoeken zijn wat ouder, maar voldoende aanwezig. Er stonden twee kleine flesjes Rituals douchegel en shampoo. De kamer en badkamer zijn schoon en worden elke dag keurig opgeruimd. De wifi op de tweede verdieping is niet best, dus om een mailtje te versturen, moet je soms even naar beneden - hangt misschien samen met wat de buren qua wifi aan het doen zijn. In de avond is er geen receptionist aanwezig. Je kunt met je sleutel zelf naar binnen of naar buiten na sluitingstijd van het café. Er wordt in het hotel geen diner geserveerd: wel geeft de uitgebreide informatiemap tips van restaurants in Sneek op loopafstand.
Het kan er denk ik behoorlijk heet zijn in de zomer, in onze kamer direct onder het dak, zonder zonwering. Er kan een raam open, maar dan heb je wel vrij intensief verkeerslawaai van de straat en de slagen van de kerkklok elk uur (8 minuten te vroeg??) in de kamer, oordopjes mee dus als je licht slaapt. Er staat een ventilator maar die maakt van zichzelf ook weer veel lawaai.
Het ontbijt is niet heel overvloedig, maar voldoende en vers. Afgebakken broodjes (geen gesneden brood), gekookt eitje, glaasje yoghurt en verse vruchtjes, beleg, koffie en thee zoveel je wilt. De ontbijtruimte is het café op de begane grond, best gezellig eigenlijk, veel oude werktuigen om naar te kijken.
Kortom, van ons krijgt het hotel vier sterren: wij hadden er een goed verblijf.

Kamertip: Als je een kamer op de tweede verdieping hebt, moet je twee hoge steile trappen op, er is geen lift. Geen airco. Voorzijde vrij druk verkeer
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 9 mei 2021

Na een prima ontvangst kregen wij een kamer op de 1e verdieping met uitzicht op de waterpoort; Een ruime kamer met een keuken en koelkast. De uitrusting van koffie en thee was wat karig (2 theezakjes) en ook het wc papier leek op rantsoen (1/2 rol en een beetje). De kamer was heerlijk rustig en het bed is prima. De douche voldoet goed en er is prima ventilatie. Het ontbijt de volgende ochtend (ophalen en op de kamer opeten) was erg miniem en niet goed van kwaliteit. Droog roerei, 1 plakje kaas en brie per persoon, jus uit een pak en jammetjes uit een kuipje. Een prima hotel om te verblijven, vlakbij het centrum van Sneek. Wij hopen dat de karigheid een incident was.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 4 mei 2021 via mobiele applicatie

Sfeervolle herberg in het centrum van Sneek. Ruime kamer voorzien van keukenblokje. Gezellig terras. Vriendelijke medewerkers. Afgesloten ruimte voor fietsen (met stroom aansluiting). Je krijgt een overzicht met restaurants die maaltijden bezorgen.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 18 september 2020 via mobiele applicatie

Voor dagje Sneek geboekt bij Stadsherberg. Uitstekende en ruime kamer en goed en verzorgd ontbijt. Mooi uitzicht over haven. Goede parkeerfaciliteit. Aardige medewerkers die er wat van maken. Aanrader!

Datum van verblijf: september 2020