“Heerlijk eten”

Restaurant Texas Steak Sneek
Geclassificeerd als nr. 11 van 66 Restaurants in Sneek
Keukens: Steakhouse
Beschrijving: Welkom bij restaurant Texas Steak in Sneek, het steakhouse om lekker te genieten van de lekkerste steaks van Friesland. Eens een keer lekker uit eten in Sneek? kom naar Texas steak! Alle gerechten zijn huisgemaakt, zo wordt er geen gebruik gemaakt van pakjes of conserveringsmiddelen. Bijvoorbeeld al het brood wordt huisgemaakt. Al het vlees wordt in grote delen aangeleverd door de leveranciers. Hierna wordt het door de chef zelf geportioneerd en verwerkt. De steaks worden ongeveer 6 weken in een speciale droge ruimte opgeslagen, om te rusten. Hierdoor komt de ultieme smaak naar voren. Proef dit en bestel bijvoorbeeld een lekkere rib-eye. Wij maken u het naar het hof in het lekkerste restaurant van Sneek.
10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, vriendelijke bediening op een leuke locatie, grote porties en alles is er heerlijk! :) Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2017

26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, echt geweldig goed klaargemaakt en veel voor je geld! In één woord super! De uitleg die je krijgt aan tafel is ook erg duidelijk, leuk en handig. Wij zijn fan en komen zeker vaker terug.

Datum van bezoek: februari 2017
28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plaats langs de gracht met een goede shadueplek. Lunch was lekker met een broodplank en tapas!

Datum van bezoek: mei 2017
27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond op de nieuwe lokatie gegeten. Was zoals vanouds geweldig. Gezellige sfeer, goede bediening en heerlijk eten.
Gewoon super restaurant

Datum van bezoek: april 2017
24 april 2017 beoordeeld

Texas Steak verhuist na nieuwe locatie in Sneek en net als de vorige keren voortreffelijk gegeten met een vriend en we waren erg onder de indruk van de mooie ingerichte nieuwe zaak. De muziek was wel aanwezig, maar niet storend. De akoestiek was goed en je kon elkaar aan tafel uitstekend verstaan.
Wij willen dan ook een ieder dit Restaurant aanbevelen omdat het van een constante goede kwaliteit eten bereid met vriendelijke en goede bediening die nog wel moesten wennen aan de nieuwe situatie met tafel nummers.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Restaurant Texas Steak Sneek bekeken, bekeken ook

In Restaurant Texas Steak Sneek geweest? Deel je ervaringen!