Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 122
PricelineUS$ 122
Hotels.comUS$ 122
TravelocityUS$ 122
TripadvisorUS$ 122
Prestigia.comUS$ 127
Beoordeeld op 6 maart 2022 via mobiele applicatie

Geweldig mooie grote kamer met veel luxe. Absoluut een aanrader! Twee minpuntjes.
Veel vieze plekken op de vloer en de bank. En 12,50 kosten voor roomservice is meer dan bij het beste 5 sterren in Nederland.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 27 februari 2022

Fantastisch diner en uitgebreide menukaart. Ruime kamers met badkamer en douche. Van alle gemakken voorzien. Minpunt vond ik de hygiëne. Vieze vlekken in het tapijt en veel stof op het meubilair. Prijs- kwaliteit van het ontbijt vond ik matig. Beperkte keuze en droge broodjes. Daarnaast was het jammer dat er geen tussenschot zat tussen de balkons. Hierdoor heb je weinig privacy en zijn de kamers tevens inbraakgevoelig.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 15 oktober 2021

Ik ben altijd een grote Vd Valk fan. Afgelopen zomer in de Cantharel, Princeville en Leeuwarden gedineerd. Alle 3 waren wederom fantastisch, niets op aan te merken.
Gisteravond hebben wij met wat collega’s een bezoek gebracht aan restaurant vd valk Sneek.
Voor ons was Sneek helaas teleurstellend.
Na een hele dag in de polder te hebben doorgebracht en 3 horeca-zaken te hebben bezocht, welke alle 3 super waren, zijn we voor het diner geëindigd bij Vd Valk Sneek. We hadden van te voren gereserveerd en kregen een mooi plekje in het restaurant, wat er prachtig uit ziet.
Het eten viel ons echt tegen. Een eenvoudige proeverij als voorgerecht waar we allen meer van hadden verwacht. Vooral als je ‘s middags als lunch een proeverij hebt gehad voor exact dezelfde prijs in een een ander restaurant maar dan véél smaakvoller en uitgebreider.
Het hoofdgerecht an sich was heerlijk. Maar als bijgerechten werd er appelmoes, wortels met schorseneren (een vergeten groente) en een paar patatjes geserveerd. Dat ben ik niet gewend bij Vd Valk…erg karig. Geen salade of aardappeltjes. Binnen 5 minuten was de patat natuurlijk op. Maar er is nooit bediening langs gekomen om te vragen of alles smaakte, we nog drinken wilden of dat er van alles voldoende was…. Na 10 minuten wachten zelf maar eens vragen. Dat kon en 15 Minuten later waren de frietjes er. Tja, zijn 15 minuten nodig? De rest van het eten hadden we toen natuurlijk al op.
En ook op de drankjes had meer verdiend kunnen worden. Maar ja om er nu steeds om te moeten vragen;) Toetje was trouwens heerlijk.
Maar toch als je dan naar het totaal kijkt prijs/kwaliteit dan waren de bediening, het voorgerecht en de bijgerechten ondermaats. Er zijn in de omgeving dan wel betere restaurants, jammer!

Voor de lunch kom ik zeker terug, die is hier altijd prima. Maar voor het diner kies ik dan voor een ander restaurant.

Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Van der Valk Sneek, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Sneek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2021

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review en het nemen van de tijd deze met ons te delen. Wij vinden het spijtig te vernemen dat uw bezoek niet geheel naar wens is geweest. Wij komen dan ook graag met u in contact om dit persoonlijk te kunnen bespreken. Hiervoor ontvangen wij graag uw contactgegevens via sneek@valk.com.

Margriet | Front office
Van der Valk hotel Sneek

Beoordeeld op 5 oktober 2021 via mobiele applicatie

Het hotel is modern ingericht. De kamers zijn luxe en ruim. Badkamer is groot en goed met plafond douche. De bar is gezellig en het personeel vriendelijk. Het ontbijt is buitengewoon goed verzorgd met een kok die de gebakken eitjes verzorgd. Vooraf ontbrak elke vorm van flexibiliteit in de gemaakte reservering.

Kamertip: Friesland is met leuk in de zomer terwijl je er in de herfst en winter weinig te zoeken hebt.
Datum van verblijf: oktober 2021
Hotel Sneek, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Sneek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2021

Geachte heer/mevrouw Maldewereld,

Hartelijk dank voor uw review en de mooie score.
Bedankt voor uw complimenten over de inrichting van het Hotel. Fijn om te lezen dat u vriendelijk bent geholpen door onze medewerkers.
Vervelend om te lezen dat het maken van de reservering niet gemakkelijk ging. Wij hebben dit doorgespeeld naar onze front office manager om in de toekomst de service te kunnen verbeteren.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Marij | Front office
Hotel Sneek

Beoordeeld op 29 september 2021

Wij hebben hier 1 nacht geslapen, afgelopen weekend, en dat was gewoon goed.
Mooie luxe kamer, lekker eten, personeel vriendelijk maar wel heel formeel.
Ontbijt was super!
Wij vinden dit zeker een hotel om te boeken.

Datum van verblijf: september 2021

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor de review en de mooie score.
Fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest en u vriendelijk bent geholpen door ons personeel.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij Hotel Sneek.

met vriendelijke groet,

Marij | Front office