Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 109
eDreamsUS$ 109
Trip.comUS$ 204
Beoordeeld op 29 september 2021

Wij hebben hier 1 nacht geslapen, afgelopen weekend, en dat was gewoon goed.
Mooie luxe kamer, lekker eten, personeel vriendelijk maar wel heel formeel.
Ontbijt was super!
Wij vinden dit zeker een hotel om te boeken.

Datum van verblijf: september 2021
Hotel Sneek, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Sneek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2021

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor de review en de mooie score.
Fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest en u vriendelijk bent geholpen door ons personeel.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij Hotel Sneek.

met vriendelijke groet,

Marij | Front office
Hotel Sneek

Beoordeeld op 8 september 2021

3-9-2021
Op de terugweg naar huis, eten bij Van der Valk Sneek met 2 personen. Het restaurant was blijkbaar vol, maar we konden ook in de naastgelegen bistro bar terecht. Geen probleem voor ons.
Dan begint de fase van wachten. Nadat we plaats hebben genomen en minstens 10 minuten hebben gewacht, worden we gelukkig opgemerkt. We bestellen ons drankje en na de bezorging daarvan een voorgerecht en hoofdgerecht. Dan gaan we de volgende wachtfase in. Ongeveer een half uur, nadat we plaats hebben genomen, wordt de soep geserveerd. Soep is goed en daarna maar weer wachten. Ongeveer een uur, nadat we plaats hebben genomen, maar eens informeren bij de bediening. Laat het nu toevallig (!!) geserveerd worden. Van de bediening een zielig excuusje (lijkt ze wel voldoende voor de vervelende ervaring). Het eten was verder goed. Na deze ervaring met de bediening wordt ons nog gevraagd of we een nagerecht of koffie willen bestellen. Ik dacht het niet !!!
Kortom: eerste en laatste keer Hotel Sneek.

Datum van verblijf: september 2021
Hotel Sneek, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Sneek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2021

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review en het nemen van de tijd deze met ons te delen. Wij hebben uw feedback doorgezet naar het management en intern in behandeling genomen, hier ontvangt u geen terugkoppeling meer van. Wij danken u voor het delen van uw bevindingen om ook zo onze kwaliteit te kunnen blijven verbeteren.

Beoordeeld op 29 augustus 2021

Receptie kon de reservering niet vinden omdat iemand de naam waaronder gereserveerd had veranderd had. In plaats van de verandering te corrigeren, kregen we een vorsende blik van de receptioniste die er vanuitging dat wij onder een andere naam gereserveerd hadden. Het hotel heeft de klimaatregeling uit staan. Hierdoor is het bloedheet op de slaapkamers. Er kan ook niets open. Er is een deur, met dranger, naar het balkon.
Het bed is zacht en het kussen dik. Diverse mensen hadden al aangegeven dat de handdoek automaat in de toiletten in de hal kapot was, maar er werd helemaal niets mee gedaan. Ik ben allergisch voor bepaalde etenswaren, dat heb ik ook doorgegeven. Echter bij het voorgerecht en hoofdgerecht werden de etenswaren waar ik allergisch voor ben gewoon geserveerd. Een opmerking hierover werd gepareerd met sorry dat ik hier geen aandacht aan heb besteedt. (Sterker nog, er was mij verzekerd dat de etenswaren nooit bij die gerechten zaten) Blijkbaar interesseert t personeel van van der valk niet wat er gebeurd met de klanten. Je handen af kunnen drogen is blijkbaar een luxe, een koele slaapkamer evenzo, en geen allergische reactie krijgen ook. Gebruiksaanwijzing voor het kluisje in de kamer is er in diverse talen, maar niet in het Nederlands! Duur!

Kamertip: Niet in dit hotel boeken.
Datum van verblijf: augustus 2021
Van der Valk Sneek, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Sneek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2021

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review en het nemen van de tijd deze met ons te delen. Graag komen wij persoonlijk met u in contact om dit persoonlijk te kunnen bespreken. Hiervoor willen wij u vriendelijk verzoeken uw contactgegevens per e-mail toe te sturen naar sneek@valk.com. In afwachting van uw bericht.

Beoordeeld op 19 augustus 2021

De enige echte nuafgang was dat ik me in de slecht verlichte maar wel smaakvol ingerichte badkamer niet kon scheren.
Ook jammer dat er bij de tuindeur geen matje lag. Je wilt het vuil niet binnen lopen. Het was weekend, dus ik kon bij schoonmaakpersoneel geen veger lenen, anders had ik dit zelf gedaan.
Deze 3 dagen verklaarden weer waarom wij graag in Friesland en onder de Friezen zijn.

Datum van verblijf: augustus 2021
Van der Valk Sneek, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Sneek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2021

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijke dank voor uw review en de mooie score.
Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door ons personeel en uw verblijf naar wens is geweest.
Dagelijks is er personeel van de huishouding aanwezig om uw kamer en indien wenselijk het balkon schoon te maken. Tijdens een volgend verblijf kunt u met al uw vragen bij de receptie terecht.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij Hotel Sneek.

Marij | Front office
Hotel Sneek

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Terug van Terschelling besloten we nog even een hapje te eten. Was er nog plek? 'Even kijken...' Plek bleek geen probleem, maar veel lege tafels waren nog niet afgeruimd. Gebrek aan personeel door Corona, dachten we nog.
Het broodje vooraf was taai en uitgedroogd. Mijn vrouw bestelde een salade met kip en kreeg een salade zonder kip. Even later komt een keukenhulpje met een bakje kip dat hij zo omkiepert op het bord.
Ik had zalm, maar die was zó doorgebroken dat ik nauwelijks vis proefde.
We eten regelmatig met veel genoegen bij Van der Valk, maar Sneek laten we voortaan links liggen.

Datum van verblijf: juli 2021
Van der Valk Sneek, Guest Services / Front Office van Van der Valk Hotel Sneek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2021

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review en het nemen van de tijd deze met ons te delen. Wij betreuren het feit dat uw bezoek aan Hotel Sneek niet geheel naar wens is geweest. Graag gaan wij hierover persoonlijk met u in gesprek om dit door te kunnen spreken. Hiervoor ontvangen wij graag een e-mail gericht aan sneek@valk.com met uw telefoonnummer. Graag horen wij nog van u.