Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
dit mag u niet missen bij een bezoek aan Sneek

Een heerlijke vaartocht van twee uren over het Sneekermeer. De boot is een fraaie historische ... meer lezen

Beoordeeld op 24 september 2020
Floor d
Super ervaring

Wat een superleuke ervaring!!! Gerard heeft ons meegenomen naar het Sneekermeer en tijdens de vaart ... meer lezen

Beoordeeld op 19 september 2020
564helmak
Lees alle 12 beoordelingen

Beoordeeld op 15 september 2020

Schipper Gerard is allereerst een voortreffelijke gastheer! Eenmaal in de boot vertelt hij voordat de tocht begint gepassioneerd over de interessante, lange historie van de sloep. Tijdens het varen deelt hij veel wetenswaardigheden over wat er allemaal te zien is in de natuur en over de prachtige stulpjes die je passeert. Toen we op het Sneekermeer waren barstte er een niet voorspelde enorme en lange regenbui los... Paraplu's of andere bescherming had niemand bij zich... Een erg gezellige groep van 6 uit Kaatsheuvel zat ook in de sloep en ondanks de regenbui hielden we inclusief Gerard de moed er met humor in! Gedeelde smart was halve smart. Eenmaal terug in Sneek was het weer droog maar wij dus niet :). Gerard gaf ons bij hem thuis handdoeken om in ieder geval onze hoofden een beetje af te drogen en een kruidenbitter. Gastheerschap in optima forma! Al met al was het een prachtige middag waar we met heel veel plezier op terugkijken!

Beoordeeld op 15 september 2020

Fantastische 2 uur durende rondvaart met de sloep van Gerard over het Sneekermeer. Gerard vertelt gepassioneerd over zijn werk als schipper.
Ook vertelt hij over de bezienswaardigheden onderweg.
Al met al een aanrader. Zeker bij goed weer is dit een erg mooie tocht.

Beoordeeld op 12 september 2020 via mobiele applicatie

Top’ álles wat je mag verwachten :
Vriendelijke gastvrije schipper ‘ Gerard’ vertelt met veel passie over de historie van zijn museum sloep de Venezuela! Met net zoveel passie vertelt hij onderweg veel over het Sneekermeer e.o. Gezelligheid aan boord staat voorop; Een echte aanrader wat ons betreft’ mvg René&Jolanda uit
‘s- Hertogenbosch.

Beoordeeld op 10 september 2020 via mobiele applicatie

Topsloep. Gérard een goede verteller. Varen was relaxt en genoten. Een aanrader!! Vertelt van alles toont interesse in de gasten en heeft liefde voor het varen.. En schoenen haha

Beoordeeld op 9 september 2020

Geweldig leuke rondvaart gehad ,Gerard is een echte verteller.
Lekkere snacks en vocht ten overvloede.
Tevreden Brabanders.
Een echte aanrader.