“Voor een snelle en goede lunch ga naar Broodhuys Boertje”
Beoordeling van Broodhuys Broertje

Broodhuys Broertje
Geclassificeerd als nr. 67 van 183 Restaurants in Leeuwarden
31 mei 2018 beoordeeld

Het was wel fijn, dat er voor ons gezelschap binnen nog een plekje vrij was. We moesten naar de Escher tentoonstelling en hadden niet al teveel tijd. Na het opnemen van de bestelling zorgde de vriendelijke bediening ervoor, dat de lunch snel op tafel stond. De kroketten, hamburgers en salades smaakten bijzonder goed.Het zag er fris uit. Het brood was vanzelfsprekend uitstekend. Compliment aan het personeel.

22 mei 2018 beoordeeld

Voor een lekkere tosti ben je hier aan het goede adres, een uitstekende tosti en vriendelijk geprijsd. Aanraders zijn de tosti Kerrie en Italiaan. Men houdt rekening aanvullende eisen betreffende de samenstelling van de tosti.

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Broodje kip en broodje tonijn: groot en goed gevuld. Half stokbroodje is niet gelogen! Smaakte prima. Moesten wel flink wat moeite doen om aandacht van de bediening te krijgen om nog wat drinken te bestellen. Overigens begrijpelijk op een drukke zaterdagmiddag, maar dit viel wel op.

22 oktober 2017 beoordeeld

Voor een lunch liepen we deze zaak binnen. Buiten heb je niet door hoe groot deze zaak is. We werden snel geholpen en kozen beide een uitsmijter en thee. De bestelling werd snel gebracht en was lekker. Het ziet er ook erg leuk uit in deze zaak.

15 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk de appelsoof. Maar ook een biertje met tortillachips met saus. Lekker even een snelle hap. De keuze op de kaart is met veel variatie. Een snel hap;een bakkie koffie, maar ook een lekkere lunch of zalige plateservice. De service is prima en vooral vriendelijk.

Reizigers die Broodhuys Broertje bekeken, bekeken ook

Leeuwarden, Friesland

Leeuwarden, Friesland

In Broodhuys Broertje geweest? Deel je ervaringen!