“Gezellig dineren bij brasserie Spiegelaar op een mooie stek van Leeuwarden”
Beoordeling van Brasserie Spiegelaar

Brasserie Spiegelaar
Geclassificeerd als nr. 34 van 179 Restaurants in Leeuwarden
31 mei 2018 beoordeeld

Het was erg druk in de binnenstad van Leeuwarden. De meeste terrasjes waren vol. Het was dan ook een schitterende dag. Op het terras van de brasserie was een tafeltje voor vier personen vrij. Twee stoelen konden erbij geplaatst worden. Binnen 45 minuten zouden ze een betere plaats voor ons hebben. We genoten van een heerlijk drankje na alle meters die we gelopen hadden. En inderdaad binnen een half uur hadden we een ruimer plek. De bestelling werd doorgegeven en waren in afwachting van ons voorgerecht. Tussen elke gang moesten we minstens wel een half uur wachten. Het eten was goed en voldeed aan onze verwachtingen. De bediening was correct. En vooral de bediening door een jongeman was zo ontwapenend. Hij was wel in voor een grapje, maar toch ook weer serieus. Na anderhalf uur wachten kwam eindelijk het hoofdgerecht. Niks om op aan te merken. Tijd voor een toetje was er niet meer. Om 21.15 uur vertrokken we uit Leeuwarden en kwamen pas na twaalven thuis. De A 27 was die avond tussen Almere en Utrecht afgesloten.
Brasserie Spiegelaar is in eerste plaats een brasserie voor een goed glas bier met een bijbehorende snack. Wil je er dineren, dan moet je er gezien onze ervaring er wel de tijd voor nemen.

6 mei 2018 beoordeeld

Ik geef bij voorbaat toe: mijn review is slechts gebaseerd op het genieten van een kopje koffie op het terras. Juist om het laatste kan ik deze brasserie zeer waarderen. Prachtige locatie om te genieten van de zon, zoals ons gezelschap deed, en te zien wie gaat en komt.

24 april 2018 beoordeeld

Een onverwacht drukke, warme dag. Er was nog net plek op dit terras. Nog nooit hebben wij zo'n schrale maaltijd maaltijd voor die prijs geserveerd gekregen. Het stoofpotje van € 17,50 was niet meer dan 3 eetlepels, Het ene bakje frieten als bijgerecht was meer voor een klein kind dan voor vier volwassenen. Hetzelfde gold voor de sla, terwijl er warme groenten op de kaart stond. De twee sausjes bij de spareribs zaten in twee eierdopjes en waren bedoeld voor twee personen. De spareribs zelf werden geserveerd met een zwarte rand. Niet goed!!! De ene punt krijgen ze voor het terras.

16 maart 2018 beoordeeld

Hier een heerlijke zalm maaltijdsalade gegeten en natuurlijk was er ook karnemelk. Een prachtige hoek om te zitten en te genieten van de omgeveing. Vriendelijk personeel.

11 februari 2018 beoordeeld

Rond het middaguur twee warme broodjes vlees & beenham gegeven. Capucino was heerlijk. Aan de stamtafel krijg je het reilen & zeilen mee van het bedienend personeel. Het indekken van grote groepen wordt afgestemd en je ziet een blik in de keuken. Prima lunch, gezellige drukte. Veel jong personeel die correct hun werk uitvoeren. leuk om te zien.

Reizigers die Brasserie Spiegelaar bekeken, bekeken ook

Leeuwarden, Friesland
Leeuwarden, Friesland

In Brasserie Spiegelaar geweest? Deel je ervaringen!