“Heerlijk gegeten en zeer gastvriendelijk ”
Beoordeling van Amfora

Amfora
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Amfora is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 36 van 183 Restaurants in Leeuwarden
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend heb ik bij Amfora gegeten. We werden vriendelijk ontvangen, alle tafels waren bezet. Gelukkig hadden we gereserveerd! Als voorgerecht had ik een lekker soepje, mijn vriend de escargots. Super lekker! Hoofdgerecht had mijn vriend de mixed grill en ik de plate cevapcici. We hebben erg genoten, zeker een aanrader!

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een tip met een groep familie wezen eten. Ik kan het andere groepen aanraden. De combinatie lekker eten tegen een eerlijke prijs krijgt nog een "boost" mee van het uitermate vriendelijke en gastvrije personeel.

16 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond gehad in dit zeer gastvrije restaurant. Gerechten waren allemaal heerlijk (er komt een nieuwe kaart). Heerlijke soep met vers brood en gehaktballetjes in kruiden als voorgerecht gehad. Mixed grill en stoofpotje als hoofdgerecht, was echt heerlijk! Erg goed vlees en goed gekruid. Er zaten diverse groente bij en een salade. Een aanrader!

27 oktober 2017 beoordeeld

Ik kende ze niet, het was een gokje, naar Amfora in de Nieuwe Oosterstraat. Toch al sinds 2014, dus helemaal nieuw zijn ze niet. Maar twijfel: het kan ook vreselijk verkeerd uitpakken.
Op uitnodiging van onze zoon en vriendin.
Dames en heren...( het duurde even voordat we onze gerechten op tafel hadden staan) maar...verrukkelijk, die stoofpot. Fijn op smaak, lekker gegaard rundvlees, met erbij een lekkere rijst. Dit gerecht kan ik iedere stoofpot- liefhebber aanraden!
Bediening uitstekend overigens. We reserveren in het weekend, want druk!

23 juli 2017 beoordeeld

Hartelijk ontvangst, prima uitleg over de gerechten en het aller belangrijkste: Het eten was super lekker, wij wonen in Gelderland maar komen hier zeker terug!

Reizigers die Amfora bekeken, bekeken ook

Leeuwarden, Friesland
Leeuwarden, Friesland

In Amfora geweest? Deel je ervaringen!