Vandaag geopend: 13:00 - 23:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Alleen met hulp lukte het ons

Een uitdagende kamer. Zonder de hints hadden we er waarschijnlijk nog gezeten. Wij zijn voor ... meer lezen

Beoordeeld op 23 januari 2019
Marieke H
via mobiele applicatie
spannend en uitdagend uitje

een uur om het mysterie op te lossen in een room. dmv puzzels raadsels en proberen codes te krijgen ... meer lezen

Beoordeeld op 12 november 2018

Meer info
vanaf US$ 113,59
Meer info
Beoordeeld op 26 juli 2015

Aanrader. Wij deden hem met 3 volwassenen en 2 kindereren (6 en 10 jaar) die goed hebben geholpen. Erg leuke en creatieve puzzels en prettige begeleiding.

Datum van activiteit: juli 2015
Beoordeeld op 13 juli 2015 via mobiele applicatie

Echt een aanrader om te doen! Geniale puzzels en aankleding. Vol verassingen. Knap gemaakt. Je wordt in een spannend verhaal meegesleept.

Beoordeeld op 13 juli 2015

Super leuk om met een groep te beleven! Echt een uitdaging waarbij je je hersens moet laten kraken. Zeer professioneel opgezet!

Beoordeeld op 13 juli 2015 via mobiele applicatie

Ontzettend leuk en spannend spel!
Als je er even niet uitkomt krijg je goede hints om weer een stap verder te komen.
Leuke puzzels en mooi scenario!
De jongens doen het hartstikke leuk en hebben het goed voorelkaar!

Beoordeeld op 13 juli 2015 via mobiele applicatie

Het ideale uitstapje met vrienden/collega's/familie. Een spel waarbij je hersenen worden uitgedaagd met hier en daar verrassende wendingen, af en toe zenuwslopend! Dit is een echte aanrader!

Datum van activiteit: juli 2015