“Altijd goed 👍🏻”

Humphrey's Leeuwarden
Geclassificeerd als nr. 3 van 12 Dessert in Leeuwarden
Keukens: Belgisch, Nederlands
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar in Groningen bij Humphrey’s gegeten, dat was goed, vandaag met mijn moeder een dagje Leeuwarden gedaan en de inwendige mens kreeg trek, na wat rondgelopen te hebben kwamen we langs Humphrey’s, dus de keus was snel gemaakt, 3 gangenmenu voor €29,95 smaakte goed! Leuke tent en vriendelijk personeel

Datum van bezoek: september 2019
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Wat leuk om te horen dat u een fijne avond heeft gehad, bedankt voor uw recensie.

24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier goed gegeten met de Anwb actie,één voorgerecht erg goed,de andere een Thaise kippensoep iets minder, de hoofdgerechten en de bijgerechten waren erg lekker,het bedienende personeel was zeer vriendelijk.
Het enige puntje was dat de rekening niet klopte, ze hadden twee keer het driegangen menu berekend ipv het twee gangen Anwb menu, dat overkwam ons hier vorig jaar ook al een keer

Datum van bezoek: augustus 2019
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Beste elisabeth a, bedankt voor uw recensie. Fijn om te horen dat u goed heeft gegeten bij Humphrey's Leeuwarden. Wat vervelend dat het even misging bij de rekening, wij zullen hier voortaan beter op letten. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens bij ons begroeten.

22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De laatste avond van ons verblijf in Leeuwarden gingen we dineren bij Humphrey’s.

Er was ruime keuze om een 3 gangen menu (29 Euro) samen te stellen.

Het menu was zeker zijn prijs waard. We hadden met 2 personen gekozen om op te leggen voor een zeetong. Deze was eigenlijk zijn meerprijs niet waard, maar objectief gezien blijft het een uitstekende prijs.

We hadden een uitstekende wijn en dit voor een zeer correcte prijs.

De bediening was zeer vlot en zeer vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2019
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2019

Bedankt voor uw recensie! Fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw bezoek aan Humphrey's Leeuwarden. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens bij één van onze vestigingen begroeten.

10 augustus 2019 beoordeeld

Heel goede service en super lekker gegeten zeker een aanrader je kan er leuk met elkaar eten met je gezin en familie

Datum van bezoek: augustus 2019
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Bedankt voor uw recensie. Graag tot ziens!

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Vriendelijk en kundig personeel. Sfeervolle locatie in het centrum van Leeuwarden.

Datum van bezoek: augustus 2019
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019

Beste D2111RGjohnm,

Dank voor uw positieve feedback en de complimenten!

Hopelijk zien wij u snel terug!

Reizigers die Humphrey's Leeuwarden bekeken, bekeken ook

Leeuwarden, Friesland
Leeuwarden, Friesland

In Humphrey's Leeuwarden geweest? Deel je ervaringen!