“Top”

20:00
Geclassificeerd als nr. 4 van 203 Restaurants in Leeuwarden
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Midden in de historische binnenstad van Leeuwarden vindt u in een monumentaal pand restaurant Eindeloos van eigenaar en chef-kok Willem Schaafsma. Het historische pand heeft een eigentijdse uitstraling. Eindeloos is een restaurant waar gastvrijheid en gastronomie voorop staan. Biologisch, duurzaam en het seizoen vormen de uitgangspunten bij de inkoop van onze producten. Uitgangspunt van de keuken vormt het seizoen met als resultaat harmonieuze gerechten waarbij Willem Schaafsma de klassieke basis op verrassende wijze weet te combineren met eigentijdse accenten. Heerlijk echte smaken waarbij u verwonderd raakt over al het moois dat het seizoen en de regio te bieden heeft. Om absolute versheid te kunnen garanderen werken wij uitsluitend met verrassingsmenu's.
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit Vlaanderen op weekend in Leeuwarden. Mooie stad overigens.
Vanavond met mijn vrouw gaan eten bij eindeloos op aanraden van trip adviser. We hebben er zeker geen spijt van. Supervriendelijke bediening. Heerlijke gerechten en sublieme wijnen. Een aanrader.
Ik dacht dat Vlamingen Bourgondiërs zijn, maar deze Friesen kunnen er ook wat van.
Doe zo verder!

Datum van bezoek: september 2019

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren uitstekend gegeten, jong team dat goed op elkaar ingespeeld is. Gerechten zijn verrassend en van goede kwaliteit. De wijnen zijn eveneens verrassend en passen goed bij de gerechten. Een aanrader!

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we heerlijk gegeten! Verrassingsmenu met bijpassende wijnen.. erg vriendelijke bediening met verstand van wijn. Wel flink aan de prijs, maar we komen zeker terug!

22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst bij Eindeloos was zeer vlot en aangenaam. Het menu concept werd zeer goed uitgelegd. Het zeer jonge team was volledig op elkaar ingespeeld, en moest niet onderdoen voor de service in sterren zaken.

We kozen voor het 6 gangen verrassingsbezoek menu met aangepaste wijnen (2 personen een half glas, de andere 2 een normale portie).

De gerechten waren zeer verrassend en super lekker. Presentatie van de gerechten was heel goed. De porties waren goed en zelfs de goede eters hadden genoeg. De diverse amuses waren verrassend en zeer goed.

De jonge sommelier kon ons zeker overtuigen met uitstekende wijnen die zeer goed pasten bij de gerechten.

De champagne was aan de iets duurdere kant voor de kwaliteit en hoeveelheid, de rest van de maaltijd en zeker de wijnen waren uitstekend qua prijs/kwaliteit.

Het was super tof dat de sommelier ons nog herkende toen we de daarop volgende dagen het restaurant passeerden.

Bij ons volgend bezoek aan Leeuwarden komen we zeker terug naar Eindeloos.

12 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw en ik hebben hier dinsdag 9 juli geweldig goed gegeten en gedronken. Het voor ons nog onbekende ‘Eindeloos’ was het proberen meer dan waard. Wij zijn, zelfs in Michelinsterrenrestaurants, nog nooit zo goed bediend als bij ‘Eindeloos’.

De jonge gastheer/sommelier voelde exact aan wat onze wensen waren. Zijn wijnkeuze is modern en gedurfd maar op en top geweldig. Zelden zo’n goede en verrassende wijn-spijs combinatie gehad! Wij komen zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Eindeloos Restaurant bekeken, bekeken ook

Leeuwarden, Friesland

In Eindeloos Restaurant geweest? Deel je ervaringen!