“Super gezellige tent met top biertjes”
Beoordeling van Cafe de Strohoed

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Cafe de Strohoed
Geclassificeerd als nr. 107 van 188 Restaurants in Leeuwarden
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, gemoedelijk, rustig cafe in Leeuwarden. Wij hebben het hier altijd ontzettend naar ons zin en komen hier maandelijks terug. We vinden vooral het bier konig ludwig weizen (van de tap) heeeeeerlijk.

31 juli 2016 beoordeeld

Café de Strohoed, tegenwoordig met één 'o' geschreven, is de reïncarnatie van de oude Stroohoed, dat als biercafé een instituut was in Friesland. Dat instituut veranderde in de loop der jaren niet, dus behield het de nostalgische charme, maar was dat tevens de valkuil...geen verandering, geen nieuwe klanten, afbladderend. De nieuwe uitbaters hebben grondig moeten renoveren en opfrissen, hebben de oude bruine binnenkant behouden, maar verruimd, en door het glas aan de voorkant en het vanaf 15.00 uur permanent geopende terrasje het geheel een stuk opener en uitnodigender gemaakt. Het biljart is er nog. De hapjes zijn oké, het bier smaakt goed, de uitbaters zijn prima gasten, de muziek staat iets harder .. een ander café. Een stukje levende nostalgie is verdwenen.

29 april 2015 beoordeeld

23 oktober 2014 beoordeeld

• Sfeer

Reizigers die Cafe de Strohoed bekeken, bekeken ook

Leeuwarden, Friesland

In Cafe de Strohoed geweest? Deel je ervaringen!