Pauline K
Pijnacker, Nederland

prima hotel voor kort verblijf

Beoordeling van Eurohotel Leeuwarden
4,0 van 5 bollen15 apr 2024 beoordeeld
Goed hotel voor zijn prijsklasse, ontbijt is prima voor ieder wat wils.
Kamers waren schoon, goede douche en goede bedden.
Wij hadden onze hond bij ons en dan zijn de kamers wel erg krap. Dit is voor een kort verblijf geen probleem.
Wij verbleven hier omdat we naar de musical "de Tocht" gingen.
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Kamers zijn klein, hoewel een hond toegestaan wordt is het voor meerdere nachten niet aan te raden.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.5 km van Eurohotel Leeuwarden
1.4 km van Eurohotel Leeuwarden
  • Priceline
1.9 km van Eurohotel Leeuwarden
Bar/lounge
Fotos do bar e recepcao!!
  • Skyscanner.com
  • Tripadvisor
5.1 km van Eurohotel Leeuwarden
Meer hotels in Leeuwarden bekijken
Beoordeeld op 31 augustus 2023 via mobiele applicatie

Startplaats van onze elfsteden fietstocht.
Aangename ontvangst. Fietsen konden in garage opgeborgen worden. Goede kamer, bijzonder lekker gegeten terwijl we het halfpension menu hadden. Vriendelijke bediening.
Enig minpuntje, geen airco, waardoor erg warm op de kamer.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 9 maart 2023 via mobiele applicatie

Wow! Wat heb ik mij voor het eerst echt thuis gevoeld in een hotel, wat een ontzettend lieve medewerkers!

Hotel was super netjes, restaurant was erg lekker en het ontbijt was heerlijk en genoeg keuze!

Het is goed gelegen en je bent zo in het centrum van Leeuwarden.
Als je met de auto bent, heb je gratis parkeerplekken naast het hotel zitten, ideaal!

Echt een aanrader!

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 21 november 2022

Prijs-kwaliteit verhouding dik in orde. Prima en goed verzorgd ontbijt, geen overdaad. Vriendelijk personeel. Het centrum is goed aan te lopen. Diner goed verzorgt en lekker. Porties ruim voldoende. Ik ga zeker terug!!!

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 12 juni 2022

Met een korting en upgrade van Booking hadden we een mooie kamer. Met de zon erop kan het in de ochtend wel eens warm worden in de kamer vanwege de grote ramen. De muren tussen de kamers zijn wel dun en gehorig. Leuk uitzicht op het drukke Europaplein, maar daarvan nauwelijks hinder. Goed aan te lopen in ruim 20 minuten vanaf het station en ook het centrum is makkelijk te belopen vanaf het hotel, ruim een kwartier. Vriendelijk personeel. Kamer en ontbijt hebben een goeie prijs-kwaliteit verhouding. De hotels in het centrum zijn duurder en in het Eurohotel kun je prima overnachten terwijl het centrum niet ver verwijderd is.

Kamertip: Een hogere etage heeft een mooier uitzicht op het Europaplein
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 5 november 2021

Prima hotel op redelijke loopafstand van het centrum. Kamer niet al te groot en vooral de badkamer was krap. Als je op de wc zit, zit je met je gezicht tegen de douchewand aan. Alles keurig schoon. Trappenhuis met lift zijn wel aan een opfrisbeurt toe, muf.
Prima ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2021