Gratis annuleren tot 14-10-22
Hotels.comUS$ 90
TravelocityUS$ 90
FindHotelUS$ 90
Beoordeeld op 21 mei 2021 via mobiele applicatie

We hebben hier 2 nachtjes geslapen. We vonden de kamer in de eerste instantie erg klein, maar om er te slapen is het echt prima. Het is inderdaad wel erg warm op de kamer. Het personeel is top. Allemaal super vriendelijk. Goed ontbijt en diner. Gewoon top.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 22 augustus 2020 via mobiele applicatie

Tijdens onze Elfstedentocht op de fiets hebben we voornamelijk in kleine hotelletjes overnacht, in Leeuwarden verbleven we in het Eurohotel. We vonden dat in eerste instantie jammer omdat het een groot hotel was, maar achteraf was het een goede keuze. Het hotel ademde bij de receptie en eetzaal heel veel warmte en sfeer uit, de kamer was ruim en bevatte veel ramen. Dat was wel fijn omdat we die ‘s nachts open konden zetten (we sliepen er tijdens de hittegolf van Augustus dus enige verfrissing was meegenomen).
De bedden waren comfortabel.
De badkamer was wel een beetje klein, het kon allemaal net.
Het ontbijt was goed verzorgd.

Beoordeeld op 15 augustus 2020 via mobiele applicatie

Het was 35 graden in Leeuwarden daar kan het hotel niks aan doen. Maar men kan wellicht investeren in airconditioning of zonneschermen. Ook zou ik de vloerbedekking vervangen door iets wat minder muf is. Verder super aardig personeel, schone kamer en sanitair. Locatie is ook prima. Parkeren voor de deur is gratis, ook heel fijn. Prijs kwaliteit verhouding prima in orde.

Beoordeeld op 5 augustus 2020 via mobiele applicatie

We kregen kamer 245 toegewezen, kamer zonder raam. Hierdoor geen frisse lucht en
Veel te warm op de kamer.In slaapkamer stond hoekbad. Vloerbedekking was vies.
Bij open van deur naar toillet kwam geur vn afvoer/riolering meteen naar buiten. Was een vieze warme kamer.
Bij melding voelde dame zich hooghartig om ons te helpen of te luisteren en wilde ons afschepen met ventilator.
Ander personeel gaf meteen aan deze kamer zelf ook niet te willen en dat dit probleem bekend is. Gingen ons ook meteen helpen op zoek naar ander hotel omdat zij helemaal vol zaten. Uiteindelijk zijn wij gewisseld met andere mensen en kregen kamer met ramen die open gingen.
Andere kamer was op eerste oog netjes, bedden zeer comfortabel. Badkamer zeer gedateerd, bruine vieze kitranden, toilet waar afvoer van stonk, plafond schilfert en leidingen over de muur die berost waren.
Gelukkig goed geslapen.
Personeel op 1 iemand na zeer begaand en begripvol en hielp ook mee naaf oplossingen te zoeken.
Ontbijt heel uitgebreid en lekker. Gezellige restaurant dat zijn weer pluspunten.
Schijnt dat dit hotel opgeknapt word. Verstandig om bij boeking te controleren of er ramen open kunnen en of de jamer al gemoderniseerd is

Beoordeeld op 27 juni 2020 via mobiele applicatie

Kipstoofpotje en rundvlees stoofpotje, heerlijk! Lekker mals, met schaaltje aardappeltjes en smaakvolle salade. Niet overdadig veel, precies goed. Rest van de kaart ook gevarieerd. Bediening zeer vriendelijk. Uitzicht op grote rotonde met rustig verkeer en fietsers, maar toch geen last van geluid. Gezellig en gratis parkeren. Mooie smaakvolle inrichting.

Datum van verblijf: juni 2020