Beoordeeld op 29 juli 2019

De locatie was top daar wij de volgende ochtend vroeg de pont moesten halen naar Ameland. Lekker gedineerd en op terras kunnen zitten. Zeer vriendelijke en snelle bediening, echt super. Helaas was het de heetste dag van de week en was het in het zeer kleine kamertje zonder airco niet uit te houden ook niet met de neergezette tafelventilator. Amper geslapen helaas. Weet niet of het bij een ge upgrade wel was uit te houden.

Kamertip: ik durf eigenlijk geen tip toe te voegen, misschien niet zo'n hele kleine kamer boeken
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 17 mei 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel, waarbij je tijdens de maaltijd zicht hebt op het verkeersplein, zonder hier hinder van te hebben.
Erg vriendelijke bediening die op alle manieren trachtte aan onze wensen te voldoen. Het eten was dik in orde.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 27 maart 2019 via mobiele applicatie

Prima bedden, ruime kamer, mooi uitzicht op rotonde en Friese luchten, en ook nog niet te duur. Dit is gewoon een uitstekend hotel. Op een klein kwartier wandelen van het centrum, langs de mooie Harlingsestraatweg. En ook het ontbijt was heel goed. Een aanrader!

Datum van verblijf: maart 2019
eurohotelleeuwarden, Public Relations Manager van Eurohotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2019

Geachte heer Geenen,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback.
Fijn dat uw verblijf bij ons goed is bevallen.
Wij hopen u nog eens te verwelkomen in ons hotel.
Nogmaals dank & een heel fijn weekend gewenst.

Jessanne Boersma
Eurohotel Leeuwarden

Beoordeeld op 24 maart 2019 via mobiele applicatie

Onderweg naar Ameland even een tussenstop in Leeuwarden. Lekker kunnen eten in het restaurant/brasserie van het hotel met zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was eenvoudig maar gewoon genoeg. Kamer was vrij klein maar meer hadden we ook niet nodig, we hoefden er tenslotte alleen te overnachten.
Het verblijf was zeker niet duur en we komen hier zeker nog een keertje terug

Datum van verblijf: maart 2019

Geachte heer Schouten,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback.
Fijn dat uw verblijf goed is bevallen.
We gaan er weer alles aan doen om uw verblijf in juli zo aangenaam mogelijk te maken.
Nogmaals dank! En een heel fijn weekend gewenst.

Jessanne Boersma
Eurohotel Leeuwarden

Beoordeeld op 13 december 2018 via mobiele applicatie

In dit restaurant komen wij al heel veel jaren en altijd naar volle tevredenheid.
Hotel/ restaurant is in andere handen gekomen en daardoor de inrichting verandert naar een wat modernere steil Ook de kaart is aangepast. Wij vinden het een goede en leuke verbetering.
Personeel altijd vriendelijk en de aangeboden gerechten heerlijk van smaak. Ook voor een lunch is dit restaurant aan te bevelen.

Datum van verblijf: november 2018