Helen2510
Den Helder, Nederland

Modern en sfeervol , super hospitality

Beoordeling van Notiz Hotel
5,0 van 5 bollen14 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wat een mooie ervaring in het hotel van de hotelschool. Warm welkom door vriendelijke medewerkers bij de front Office. Moderne en toch sfeervolle lobby met kleine snack en dranken hoek. Kamers ruim, schoon en ook van alle gemakken voorzien. Koffie en thee aanwezig. De shampoo en douche producten waren in de vorm van een tablet. Dat vonden wij wat minder praktisch maar wel duurzaam. Lekkere chocolade ligt klaar als je ‘s avonds weer terugkomt. Ontbijt in het restaurant wannee is zeker n aanrader. Uitgebreid, Vers bereid en van de kaart uit te kiezen. Kortom fijn verblijf
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.5 km van Notiz Hotel
  • Priceline
  • Agoda.com
1.0 km van Notiz Hotel
Restaurant
Fotos do bar e recepcao!!
0.8 km van Notiz Hotel
2.7 km van Notiz Hotel
5.4 km van Notiz Hotel
Meer hotels in Leeuwarden bekijken
Beoordeeld op 23 maart 2024

Uitstekend hotel dat uitgebaat wordt door jonge mensen in opleiding. Een hoogstaande service in een kraaknet hotel. Goed gelegen aan de rand van Leeuwarden met ruime parking en top restaurant in huis. Ook het ontbijt is een aanrader. Dit hotel en bijhorend restaurant zijn het omrijden waard.

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 30 november 2023

Oase van rust en van professionalisme. Dit laatste hoewel de servicing gebeurt door studenten Hotelmanagement. Modern en comfortabel, voorzien van domotica en allerlei elektronische snufjes.
Goede ligging en toegang, individueel goed verzorgd ontbijt met talrijke keuzes.
Het bijhorend restaurant Wannee is een verademing van verfijning en van culinair genot. Het vaste menu is een creatieve ontdekkingsreis, groots in zijn eenvoud en perfecte smaak. Echt genieten.

Kamertip: Bijzonder veel waar voor je geld. Een topper! Perfecte halte of start van een elfstedentocht in Friesland.
Datum van verblijf: november 2023
Team Notiz Hotel and Restaurant Wannee, Other van Notiz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2023

Beste Willy,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring! We vinden dit erg waardevol. Ik ben blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij Notiz Hotel en dat u heeft genoten van uw bezoek aan Restaurant Wannee. We kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen voor een verrassend verblijf!

Meike
Notiz Hotel

Beoordeeld op 24 juni 2023 via mobiele applicatie

Ruime parkeergelegenheid, aparte fietsenstalling hartelijk onthaal. Best grote kamer, industrieel ingericht. De gang van het hotel kan wel wat sfeer gebruiken, bijvoorbeeld kunst aan de muur. Nu erg kaal. Duurzaamheid is een thema, met ecoproducten zoals zeeploze zeepjes. Toiletpapier te grof helaas. Het bed was zacht, ligt wat door, de tv beschikt over allerlei opties zoals casten. Alles was keurig schoon. Tussen 19 en 20 uur wordt het dekbed opengelegd en ligt er een chocolaatje voor je klaar. De kamer heeft een Nespresso apparaat en je kan thee zetten. Er is een kluisje en een mini koelkastje (dat niet koud was). In de badkamer staan schone papieren drinkbekers, ik had liever een glas gezien, dat is hygiënischer, Met het handen wassen werden de papieren bekers nat. Het ontbijt was voortreffelijk, geen buffet maar alles werd naar je tafel gebracht. Vers brood, kaas, vleeswaren en zoetigheid, verse jus, lekkere koffie en op verzoek heerlijke gerechtjes van de kaart. Het hotel ligt op een soort studentencampus, weinig verkeer dus rustig. Een aanrader. Een leuke belevenis ook.

Datum van verblijf: juni 2023
Team Notiz Hotel and Restaurant Wannee, Other van Notiz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2023

Beste An,

Dank voor het schrijven van een review. Bedankt voor het benadrukken van zowel de positieve kanten van uw verblijf als onze verbeterpunten, zodat we eraan kunnen werken. We zijn blij om te horen dat u het een leuke belevenis vond, en het spijt ons dat we niet naar wens hebben gepresteerd met al onze services. Hopelijk weerhoudt dit u er niet van om nog een keer bij ons te boeken. We kijken er naar uit u nogmaals te mogen ontvangen.

Meike
Notiz Hotel

Beoordeeld op 9 mei 2023 via mobiele applicatie

Super leuk verblijf gehad in Leeuwarden. De overnachting was voor ons geregeld, zo ook de fietsenhuur! Er stond een lekkere fles cava in ijs koud met 2 glazen en een welkomstkaartje. Een super welkom gevoel. Dit doen ze niet voor iedereen maar we waren een beetje VIP gasten 🙂
Een keurige, moderne kamer en een heerlijke douche. Ook aan het milieu en de duurzaamheid wordt goed gedacht want er waren kleine shampoobars en handzeep en conditionerbars! Ze bieden zelfs een soort good night service aan. Dan doen ze de gordijnen voor je dicht en checken ze de kamer even voor een goede nacht en er ligt een chocolaatje op het kussen!
Het ontbijt wordt aan de tafel geserveerd en is dikke prima. Als je ergens nog iets van wilt hebben dan brengen ze het nog weer opnieuw. We kregen standaard een soort smoothie en er was keus in verschillende sappen. Overal zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Een gastvrij hotel waar we graag nog een keertje terug komen!

Datum van verblijf: maart 2023
Team Notiz Hotel and Restaurant Wannee, Other van Notiz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2023

Wat een leuke feedback, Esther L - dank! Wat fijn om te zien dat u blij was met uw verblijf. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van de kamer en u van ons ontbijt in Restaurant Wannee heeft genoten. Leuk om te lezen dat u zich zo welkom heeft gevoeld. We kunnen niet wachten om u opnieuw te verwelkomen voor een verrassend verblijf.

Beoordeeld op 23 september 2022

Kamer was schoner dan schoon. Alles voorradig. Koffie apparaat met cups. Waterkoker met verscheidene thee soorten. Kluis ook aanwezig alsmede een föhn.
Koelkast aanwezig met 2 gekoelde flessen water.
Bedden zijn heerlijk en 2 echte kussens. Douchen is heerlijk. WC keurig schoon. Kortom zo moet een kamer eruit zien.

Dan de jonge mensen die daar werken. Fijn om te zien dat je kan zien dat ze er zin in hebben. lachende gezichten en nemen de tijd om je door het hotel te loodsen.

Kortom het is enorm bevallen en voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Confort twin was prima maar ik denk dat elke kamer goed is.
Datum van verblijf: september 2022
Anton van der Sluis, General Manager van Notiz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2022

Bedankt voor de positieve beoordeling, 349fj. We zijn blij te zien dat u een geweldig verblijf bij ons had. Dank voor de mooie woorden over de kamer en ons studentenpersoneel! We hebben de complimenten overgebracht aan de betreffende afdeling. We hopen van harte u snel weer te zien voor een verrassend verblijf.