Gratis annuleren tot 11-12-21
Booking.comUS$ 83
eDreamsUS$ 83
TravelocityUS$ 93
Beoordeeld op 24 oktober 2021 via mobiele applicatie

Positief: nette, schone en modern ingerichte kamers. Gratis fles water. Prijs/kwaliteit ontbijt. Gratis parkeren en laad opties elektrische auto (betaald).

Negatief: we zijn tot 4x toe uit onze kamer gesloten omdat het pasje het niet meer deed. Reactie receptie, ja weet het ook niet… iPad bediening van gordijnen en lampen werkte maar half, aanzetten per stuk kon, uit niet. Mag IT nog wel ff wat werk in steken. Personeel is vriendelijk maar erg groen (logisch) met heel beperkte begeleiding (niet logisch). Ontbijt is erg goed, alleen bij het fruit was de kiwi bijv. ver van rijp en toch gebruikt. Zo waren er veel meer dingetjes. Niets groots maar bij elkaar opgeteld wel vervelend.

Het was het allemaal net niet. Stomme kleine dingen die makkelijk op te lossen zijn. Als je 150€ per nacht vraagt voor een hotel buiten het centrum, mogen er wel wat meer puntjes op de i gezet worden.

Bij uitchecken werd gevraagd of we tevreden waren. Wij zeiden mwah en de dame zei, terwijl ze alweer verder ging, ow jammer. Vraag het alleen als je het ook echt wilt weten…!

Als de prijs wat reëler zou zijn, dan zou het ern prima hotel zijn. Voor deze prijs echt geen aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2021
Anton van der Sluis, General Manager van Notiz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft een review achter te laten, dit vind ik erg waardevol. We zijn blij te zien dat u genoten heeft van onze kamers en het ontbijt.

Ik vind het vervelend dat u geen goede ervaring had met de sleutelkaarten tijdens uw verblijf bij ons. U suggestie om de sleutelkaart iets later dan 11.00 uur te deactiveren heb ik overgenomen en gaan we doorvoeren in het hotel. Dank hiervoor! Dit geldt ook voor de bediening van de iPad. Samen met de ICT afdeling ga ik het systeem nalopen om te kijken waar verbeteringen kunnen plaatsvinden.

Ons hotel werkt met studenten van Hotel Management School NHL Stenden en worden begeleid door professionals. Het spijt mij om te lezen dat deze begeleiding tijdens uw verblijf niet naar onze standaard was. Uiteraard ga ik dit opnemen met de desbetreffende afdelingen.

Mijn excuses voor de ongemakken tijdens uw verblijf. Jammer om te lezen dat er bij elkaar opgeteld kleine dingen waren, die ervoor gezorgd hebben dat u verblijf bij ons niet geheel naar wens was. Wij waarderen het dat u dit onder onze aandacht brengt, dank hiervoor.

Beoordeeld op 24 oktober 2021

We zochten een leuk hotel voor 1 nacht, omdat we naar een theatervoorstelling gingen en niet naar huis wilden rijden. Het Notiz hotel kwam voorbij en het sprak ons gelijk aan! Mooi hotel, nette kamers en goede service! Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2021
Anton van der Sluis, General Manager van Notiz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2021

Beste Manouk,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. We vinden dit erg waardevol. Ik ben blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en heeft genoten van onze kamers en service. We kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen voor een verrassend verblijf in Notiz Hotel.

Beoordeeld op 20 oktober 2021

Modern, nieuw en fris hotel op de campus van Leeuwarden. Het hotel wordt gerund door studenten van de hogere hotelschool, en dat maakt het uniek. Het hotel ligt rustig, we sliepen aan de voorkant en we zijn niet gestoord door verkeer (wel was het herfstvakantie). Binnen 10 min lopen zit je in de binnenstad. Bedden lagen heerlijk en de kamers zijn schoon. Onze kinderen vonden het gekleurde licht geweldig! Aparte doucheruimte met leuke shampoo bars. Het ontbijt is wel wat prijzig als je niet veel eet, maar wel heel gevarieerd. In de lobby kan je koffie en thee drinken met koekjes en een krantje erbij. We misten:
-een tv gids op de tv
-een leeftijdslot. Kinderen kunnen nu 's nachts rtl5 en rtl7 aanzetten met de 06 reclames. Daarom konden we de kinderen alleen met een ouder op de kamer laten 's nachts. Dit hotel is echt een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2021
Anton van der Sluis, General Manager van Notiz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2021

Beste Angelique,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. Ik ben blij dat u onze kamers en studenten waardeert. Het spijt me dat de televisie niet naar behoren werkte, we hebben dit doorgegeven aan de betreffende afdeling. Hopelijk heeft u toch van uw verblijf kunnen genieten en we kunnen niet wachten om u bij uw volgende bezoek weer te verwelkomen.

Beoordeeld op 11 oktober 2021

Prima hotel, goede service en ligging, goed restaurant met leuke bediening.
Goede parkeergelegenheid tevens kun je je fietsen kwijt in een afgesloten ruimte.
Gezellige lobby waar je goed kunt zitten om even te relaxen.

Datum van verblijf: oktober 2021
Anton van der Sluis, General Manager van Notiz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van een review, erg waardevol! Fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons. Ik vind het leuk om te lezen dat u onze lobby gezellig vindt en dat u genoten heeft in restaurant Wannee. We kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in Notiz Hotel.

Beoordeeld op 11 oktober 2021

Ik kwam naar Leeuwarden terug voor een studenten reünie. 20 jaar geleden zelf hier op school gezeten. Leuk om te zien hoe het is veranderd. Prachtig hotel, zeer vriendelijke medewerkers. Schoon, lekkere bedden, nette prijs. Goed verblijf gehad.

• Reistype: Reisde alleen

Beste Marjon,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. We vinden dit erg waardevol. Ik ben blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en heeft genoten van onze bedden en de vriendelijkheid van onze medewerkers. Erg leuk dat u hier op school gezeten heeft en terug was voor een verblijf in het hotel. We kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in Notiz Hotel.