Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 103
Expedia.comUS$ 103
PricelineUS$ 93
eDreamsUS$ 93
Orbitz.comUS$ 103
TravelocityUS$ 103
Beoordeeld op 20 oktober 2021

Modern, nieuw en fris hotel op de campus van Leeuwarden. Het hotel wordt gerund door studenten van de hogere hotelschool, en dat maakt het uniek. Het hotel ligt rustig, we sliepen aan de voorkant en we zijn niet gestoord door verkeer (wel was het herfstvakantie). Binnen 10 min lopen zit je in de binnenstad. Bedden lagen heerlijk en de kamers zijn schoon. Onze kinderen vonden het gekleurde licht geweldig! Aparte doucheruimte met leuke shampoo bars. Het ontbijt is wel wat prijzig als je niet veel eet, maar wel heel gevarieerd. In de lobby kan je koffie en thee drinken met koekjes en een krantje erbij. We misten:
-een tv gids op de tv
-een leeftijdslot. Kinderen kunnen nu 's nachts rtl5 en rtl7 aanzetten met de 06 reclames. Daarom konden we de kinderen alleen met een ouder op de kamer laten 's nachts. Dit hotel is echt een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2021
Anton van der Sluis, General Manager van Notiz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2021

Beste Angelique,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. Ik ben blij dat u onze kamers en studenten waardeert. Het spijt me dat de televisie niet naar behoren werkte, we hebben dit doorgegeven aan de betreffende afdeling. Hopelijk heeft u toch van uw verblijf kunnen genieten en we kunnen niet wachten om u bij uw volgende bezoek weer te verwelkomen.

Beoordeeld op 11 oktober 2021

Prima hotel, goede service en ligging, goed restaurant met leuke bediening.
Goede parkeergelegenheid tevens kun je je fietsen kwijt in een afgesloten ruimte.
Gezellige lobby waar je goed kunt zitten om even te relaxen.

Datum van verblijf: oktober 2021
Anton van der Sluis, General Manager van Notiz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van een review, erg waardevol! Fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons. Ik vind het leuk om te lezen dat u onze lobby gezellig vindt en dat u genoten heeft in restaurant Wannee. We kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in Notiz Hotel.

Beoordeeld op 11 oktober 2021

Ik kwam naar Leeuwarden terug voor een studenten reünie. 20 jaar geleden zelf hier op school gezeten. Leuk om te zien hoe het is veranderd. Prachtig hotel, zeer vriendelijke medewerkers. Schoon, lekkere bedden, nette prijs. Goed verblijf gehad.

• Reistype: Reisde alleen

Beste Marjon,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. We vinden dit erg waardevol. Ik ben blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en heeft genoten van onze bedden en de vriendelijkheid van onze medewerkers. Erg leuk dat u hier op school gezeten heeft en terug was voor een verblijf in het hotel. We kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in Notiz Hotel.

Beoordeeld op 5 oktober 2021

Het hotel en restaurant zijn allebei in 1 woord geweldig.
Alle werkzaamheden in het hotel en restaurant worden gedaan door studenten van de hotel hogeschool Stenden.
Deze studenten komen vanuit de hele wereld hier om het vak hier te leren. Dus Engels is hier in dit stukje Friesland de voertaal.
Kamers zijn groot, schoon en van alle gemakken voorzien.
Bijzonder is dat de hele kamer digitaal te bedienen is vanaf een ipad die standaard op de kamer staat.
De bedden zijn groot en liggen heerlijk, de housekeeping had gezorgd voor heerlijk zachte handdoeken.
Koffie en thee mogelijkheden plus een fles water maakte het verblijf top.
Diner en ontbijt werd geserveerd in het bijbehorende Wannee restaurant.
Het diner was, niet echt verwacht, ongelofelijk goed.
Er wordt zeer hoog op smaak gekookt en de opmaak is ook bijzonder fraai.
De bediening door de studenten is op niveau van een sterren restaurant.
Ontbijt is een ervaring die je mee moet maken.
Het wordt aan tafel geserveerd met een minimale hoeveelheid.
Maar alles wat de gast extra wil is bij te vragen. “No Waste” is het concept.
Dus kom je als gast niets tekort als je het maar vraagt.
Zie de foto’s en je ziet dat dit een aanrader is.

Datum van verblijf: oktober 2021
Anton van der Sluis, General Manager van Notiz Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2021

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw uitgebreide review. We vinden dit erg waardevol. Ik ben blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en op sommige punten verrast bent. Leuk dat u gebruik heeft gemaakt van diverse services en dat het u zo goed bevallen is.

We kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in Notiz Hotel.

Beoordeeld op 5 oktober 2021 via mobiele applicatie

We kwamen er later pas achter dat dit hotel bij de hotelschool hoort. Dat was geen enkel probleem, want alles was tot in de puntjes geregeld. Fijne bedden, lekkere kamer, prima badkamer, aardig personeel.

Beste Elculi,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. We vinden dit erg waardevol. Ik ben blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

We kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in Notiz Hotel.