Vandaag geopend: 13:00 - 17:00

Meer info
vanaf US$ 8,50
Meer info
Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

Gingen laat naar binnen, maar hadden toch ruim de tijd.
Na een stuk klimmen helemaal boven op de toren, onderweg gestopt voor de visuele presentatie (erg leuk gedaan).
Hebben wel de Geocache gemist die er lag, kwamen we pas achter toen we aan het eten waren.

Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

De Oldehove beklommen met vrienden tijdens een dagje Leeuwarden. Leuk en gastvrij ontvangen door de medewerkers. De beklimming wordt beloond met een prachtig uitzicht over Leeuwarden en omgeving. De educatieve film op de eerste verdieping is ook een mooi onderdeel en maakt het bezoek compleet. Aanrader!

Beoordeeld op 4 augustus 2019

188 treden beklommen, omhoog, omlaag, nogmaals omhoog en weer omlaag (tja, als je met een kind van 7 bent dat zijn energie kwijt moet, is dit goedkoper dan een bootcamp of dagje Monkey Town). Hij vond het top. Het uitzicht is mooi.

Let wel op: tijdens het klimmen werd ik duizelig en zelfs een beetje misselijk, omdat je doordat de toren scheef staat, een beetje wobbelend moet klimmen. Als je hier niet goed tegen kan, zou ik lekker de lift nemen en de eerste trappen de trappen laten.

Beoordeeld op 14 juli 2019 via mobiele applicatie

Heel leuk om te doen, deze klim naar boven. Super vriendelijke ontvangst, kinderen vonden het geweldig

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 7 juli 2019

Het speciale aan deze toren is dat ze scheef staat. Dus de toren beklimmen is wel leuk en je wordt boven beloond met een mooi zicht op de omgeving en een glazen vloer naar beneden. Entree slechts enkele euro's dus daarom zeker de moeite om eens te doen.

Datum van activiteit: juni 2019