theoB
Almere, Nederland

Zeer mooi hotel

Beoordeling van Landgoed De Klinze
4,0 van 5 bollen29 nov 2015 beoordeeldvia mobiele applicatie
Zeer mooi hotel. Wel wat verouderd maar het blijft zeker de moeite waard. Ambiance is mooi en het eten goed. Personeel doet maximaal zijn best. Wij gaan hier beslist nog een keer komen. Als uitvalsbasis voor Leeuwarden en de rest van Friesland perfect
Datum van verblijf: november 2015
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
9.7 km van Landgoed De Klinze
9.6 km van Landgoed De Klinze
  • Agoda.com
11.0 km van Landgoed De Klinze
Gratis parkeren
Fotos do bar e recepcao!!
  • Skyscanner.com
Geen aanbetaling vereist
13.3 km van Landgoed De Klinze
Meer hotels in Leeuwarden bekijken
Beoordeeld op 21 november 2015 via mobiele applicatie

Vlak na incheck werd gevraagd of we contant kunnen afrekenen in verband met aangevraagd faillissement. Doodzonde, want De Klinze heeft statuur, het eten is voortreffelijk. En het zwembad erg fijn. Personeel ook heel attent, ook voor kleine kinderen.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 5 november 2015

Op een mooi landgoed met historie ligt rustig tussen de bomen verscholen dit honderden jaren oude Landhuishotel.
Helaas is het geheel wel aan renovatie toe ( bijv. slecht werkende thermostaatkranen, matig schilderwerk) maar inmiddels is het verkocht en zal er wel aan gewerkt gaan worden
De ontbijtzaal maar ook het zwembad is ronduit ongezellig.
Het diner in het restaurant verdient niet de hoofdprijs, wel een redelijke wijnkaart
De kamers in de aanbouw zijn op zich goed, de authentieke kamers zouden onze voorkeur hebben.
De prijs/kwaliteit was prima omdat het een aanbieding was.

Beoordeeld op 23 oktober 2015

De Klinze is een mooi landhuis dat wel een opknapbeurt kan gebruiken.
Goede bedden. Badkamer met een fijne grote wastafel.
Het eten was erg wisselend van matig tot prima. Niet altijd vers, de eerste avond bestelden wij brood, 4 stukjes droog brood voor 4,50. Dit hoor je je gasten niet voor te zetten.

Beoordeeld op 19 oktober 2015

Het hotel ligt echt super mooi. Het is er erg rustig. Wij vonden dat het hotel wel aan een likje verf toe was. De wellness stelt niet heel veel voor. Lekker zwembad en sauna. Wel heerlijk om je even een uurtje te ontspannen.
Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
Het eten was goed en lekker. Niet heel erg bijzonder. Ontbijt is best uitgebreid!!
Hotelkamers zijn netjes. Wij hadden het iets beter verwacht. De kamers zijn niet erg luxe!
Wij hadden het via een speciaal arrangement als je de normale prijs moet betalen dan vonden wij het aan de dure kant!
Ondanks dat we bij aankomst iets meer luxe hadden verwacht hebben wij er een uitstekend verblijf gehad.

Beoordeeld op 15 oktober 2015

Gelegen in een schitterend groot park met bos , vijvers en wandelpaden is deze oude state ingericht als hotel. het restaurant is in een prachtige zeer indrukwekkende zaal. De keuken is zeer goed. De kamers, waarvan een tiental op de begane grond zijn eveneens zeer goed. Wij hebben van ons verblijf genoten