A Guide to Leeuwarden
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Met collega's na middagje vergaderen leuke stadswandeling door Leeuwarden gemaakt

Interessante verhalen over de stad Leeuwarden, enthousiaste gids. Hij nam ons mee vanaf onze ... meer lezen

vandaag beoordeeld
mfgroep
Culturele Hoofdstad Tour Leeuwarden

Afgelopen weekend de Culturele Hoofdstad Tour Leeuwarden gedaan met gids Henk. Henk heeft ons alle ... meer lezen

6 dagen geleden beoordeeld
1975Rosie
Lees alle 307 beoordelingen

Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hartstikke leuk en mooie feitjes gehoord over de stad.
Leuke gids, zij deed erg haar best er iets leuks van te maken.Oog voor iedereen in de groep.
Je krijgt een goed beeld van het ontstaan en de ontwikkeling van de stad

Beoordeeld op 14 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een gratis toer door de binnenstad, waarvoor je moet inschrijven. Achteraf kun je doneren naar eigen inzicht.
Onze gids was passioneel, kon veel en leuk vertellen. Door zo'n toer hoor je net ff meer leuke informatie over de geschiedenis van Leeuwarden. En kom je op plekken waar je anders niet zou komen.

Beoordeeld op 14 augustus 2018 via mobiele applicatie

Er zijn diverse rondleidingen door de stad. Wij kozen het thema culturele hoofdstad. Duurt ongeveer 1,5 uur en achteraf bepaal je zelf de prijs. Zeer de tijd waard.

Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag een gezellige en enthousiaste rondleiding van Henk gehad. Wist veel ins en outs van Leeuwarden, geschiedenis en hedendaagse kunst en cultuur te vertellen. Ondanks het slechte weer, henk wist overal wel een interessant schuilplekje te vinden. Aanrader om meer van de stad te weten te komen.

Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Informatief en informeel. Laat een mooi stukje Leeuwarden zien. Henk heeft een goed verhaal en weet veel van de stad. Zeker een aanrader.