“Eerlijk en heerlijk”

Eetcafé Het Leven Leeuwarden
Geclassificeerd als nr. 8 van 314 Restaurants in Leeuwarden
Prijsklasse: € 18 - € 30
Keukens: Europees
Beschrijving: HET LEVEN ; als het om eten en gezelligheid gaat kun je niet om Eetcafé Het Leven heen. Een heerlijke lunch, een eigenwijs diner of gewoon een bakje koffie of thee om even tot rust te komen, allemaal in een gezellige, ongedwongen setting. Het eetcafé is eigentijds en huiskamerlijk ingericht en er hangt een goede sfeer. Niet in de laatste plaats door de vlotte en informele bediening. In de keuken staat een sterk team, dat elke dag de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Kom binnen en geniet van Het Leven !
8 juni 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en gezelkig diner
Goede kaart vokr ieder wat te vinden
Kwaliteit is goed
Bediening zeer vriendelijk en attent

5 juni 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden de dagsoep, Zalmfilet en saté: allemaal erg smaakvol, heerlijk gegeten! Vriendelijke, attente bediening!

4 juni 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Het duurde even voor we geholpen werden maar het eten was fantastisch.
Zowel de zalm als de vegan sate van knolselderij was super!!

31 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens mijn bezoek aan dit restaurant was ik enorm onder de indruk, vooral van het voorgerecht: een dagsoepje van paprika en pesto.

Deze soep was zonder twijfel het lekkerste wat ik ooit heb geproefd. De zoete paprika en kruidige pesto waren perfect in balans en elke hap was een genot.

Het restaurant heeft een gezellige sfeer en de bediening was super vriendelijk. Als je van lekker eten houdt, moet je hier echt naartoe. Die paprika-pesto soep is absoluut een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2024
20 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Teleurstellend!

De ambiance was goed en gezellig. Wij zaten buiten (2 personen). De bank waar wij op zaten lag vol met etensresten van de vorige bezoekers. Drankje kregen wij vlot, op het broodje moesten wij al ruim een half uur wachten. Voordat het hoofdgerecht kwam waren we dik een uur verder. De saté was goed de surf en turf matig! Zeker voor die prijs. De gamba’s (3) moesten nog gepeld worden. Helaas zonder nat doekje in de buurt. In de tijd dat wij er zaten werd een medewerkster achter een glazen deur apart genomen en werd ergens op aangesproken, beide gezichten zagen er niet blij en gezellig uit. De bediening vonden wij sowieso niet ontspannen en vriendelijk. De koffie hebben wij maar gelaten om verdere erfenis te voorkomen. Niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: mei 2024

Reizigers die Eetcafé Het Leven Leeuwarden bekeken, bekeken ook

In Eetcafé Het Leven Leeuwarden geweest? Deel je ervaringen!