“Mag wat mee sfeer krijgen”

Eetcafé Het Leven Leeuwarden
Geclassificeerd als nr. 13 van 313 Restaurants in Leeuwarden
Prijsklasse: € 18 - € 30
Keukens: Europees
Beschrijving: HET LEVEN ; als het om eten en gezelligheid gaat kun je niet om Eetcafé Het Leven heen. Een heerlijke lunch, een eigenwijs diner of gewoon een bakje koffie of thee om even tot rust te komen, allemaal in een gezellige, ongedwongen setting. Het eetcafé is eigentijds en huiskamerlijk ingericht en er hangt een goede sfeer. Niet in de laatste plaats door de vlotte en informele bediening. In de keuken staat een sterk team, dat elke dag de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Kom binnen en geniet van Het Leven !
13 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echt eetcafe, geen restaurant qua kwaliteit. Curry van wat flauw helaas, volume wel oké, wijn niet bijzonder, ambiance kan sfeervoller. Aardig personeel. Ik zal volgende keer een andere zaak bezoeken. Prijs/kwaliteit klopt wel.

Datum van bezoek: februari 2024

3 februari 2024 beoordeeld

Eten was niet geweldig, groente en puree koud (hoorde zo volgens de kok). Frietjes lauw, te lang onder de lamp gestaan. Tweede portie was wel warm. Bediening was vriendelijk, eten een teleurstelling vergeleken met een paar jaar geleden. Prijs - kwaliteit verhouding is niet in orde.

Datum van bezoek: februari 2024
30 januari 2024 beoordeeld

Perfecte plek om op zondag na het shoppen in de stad een borrel te doen met kinderen! speelhoekje en kleurplaten aanwezig

Leuke en vlotte bediening, goeie bittergarnituren en nacho's. kortom, volgende keer weer!

Datum van bezoek: januari 2024
1 januari 2024 beoordeeld

Wat een toptent! Ten eerste super goed ontvangen, en de bediening was vriendelijk en heb geen moment met een leeg glas gezeten. We hebben 3 gangen gehad, iedereen had iets anders en het eten was heerlijk. Ik kom hier vaker!

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer
1 januari 2024 beoordeeld

Was top!!!!! Ik twijfelde wat ik moest nemen en ben op aanraden toch uit gekomen op de tournedos en dit was een droom die uit kwam! Fan tas tisch, ik wil dit niemans ontnemen maar juist laten ervaren!!!

Datum van bezoek: december 2023
    • Sfeer

Reizigers die Eetcafé Het Leven Leeuwarden bekeken, bekeken ook

In Eetcafé Het Leven Leeuwarden geweest? Deel je ervaringen!