“Vlotte en heerlijk diner”

Eetcafé Het Leven Leeuwarden
Geclassificeerd als nr. 12 van 198 Restaurants in Leeuwarden
Prijsklasse: € 18 - € 30
Keukens: Europees
Beschrijving: HET LEVEN ; als het om eten en gezelligheid gaat kun je niet om Eetcafé Het Leven heen. Een heerlijke lunch, een eigenwijs diner of gewoon een bakje koffie of thee om even tot rust te komen, allemaal in een gezellige, ongedwongen setting. Het eetcafé is eigentijds en huiskamerlijk ingericht en er hangt een goede sfeer. Niet in de laatste plaats door de vlotte en informele bediening. In de keuken staat een sterk team, dat elke dag de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Kom binnen en geniet van Het Leven !
9 december 2023 beoordeeld

Heerlijk gegeten, op ons verzoek een snelle service. Binnen anderhalf uur een voor hoofdgerecht en koffie na gehad. En smaakte heerlijk!

Datum van bezoek: december 2023

9 december 2023 beoordeeld

Super gezellige sfeer, heerlijk eten! Veel Vega opties beschikbaar en een “op tafel brandende” crème brûlée. Daarbij hadden we niet gereserveerd, maar maakten ze ruimte voor ons om toch aan te schuiven.

Datum van bezoek: december 2023
7 november 2023 beoordeeld

Erg gezellig eetcafé met heerlijke gerechten op de kaart! De bediening is heel vriendelijk, alert, geduldig en attent.
Meerdere gerechten zijn favoriet maar hier hebben ze absoluut de lekkerste cranberry-rabarber!!!
Bedankt voor de smakelijke avond en het heerlijke cadeau voor mee naar huis, daar genieten we nog even met z’n allen verder ;-).

Datum van bezoek: november 2023
4 november 2023 beoordeeld

Het viel ons erg tegen: er was een miscommunicatie in de keuken waardoor we meer dan een uur op ons eten moesten wachten, drankjes van het huis werden gewoon gerekend, drankjes werden vergeten en het eten viel heel erg tegen. De biet wellington was duidelijk van gisteren en de garnituur waren drie slablaadjes in een kommetje. Wij zouden dit restaurant niet adviseren.

Datum van bezoek: november 2023
23 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten in dit restaurant. Wat later op de avond. Gerechten ok, personeel ok. Ambiance gezellig, voor alle leeftijden.

Datum van bezoek: september 2023

Reizigers die Eetcafé Het Leven Leeuwarden bekeken, bekeken ook

In Eetcafé Het Leven Leeuwarden geweest? Deel je ervaringen!