“Dinner”

Eetcafé Het Leven Leeuwarden
Geclassificeerd als nr. 10 van 199 Restaurants in Leeuwarden
Keukens: Europees
Beschrijving: HET LEVEN ; als het om eten en gezelligheid gaat kun je niet om Eetcafé Het Leven heen. Een heerlijke lunch, een eigenwijs diner of gewoon een bakje koffie of thee om even tot rust te komen, allemaal in een gezellige, ongedwongen setting. Het eetcafé is eigentijds en huiskamerlijk ingericht en er hangt een goede sfeer. Niet in de laatste plaats door de vlotte en informele bediening. In de keuken staat een sterk team, dat elke dag de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Kom binnen en geniet van Het Leven !
22 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten , gezellig sfeer , klant vriendelijk personeel , werden snel geholpen , was zeker een aan rader . Komen zeker nog keer langs.

16 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Aantal keer geweest over de jaren heen. Iedere keer goede bediening en vriendelijk personeel. Eten is er lekker of dit nou lunch of diner is. Een aanrader om hier eens langs te gaan.

16 december 2022 beoordeeld

Eten was prima. Vooral de compote vonden we verrassend lekker.
Attente bediening. Leuke kaart. Voldoende vegan gerechten.

10 december 2022 beoordeeld

Het was vol geboekt. We kregen toch een tafel. Ik was niet zeker van de rode wijn keuze en kreeg er drie te proeven. Toen een beter tafeltje vrij kwam mochten we verplaatsen. Ik maakte een opmerking over iets en dat werd meer dan goedgemaakt. Leuk personeel goede sfeer. Aanrader.

10 december 2022 beoordeeld

Vanavond heerlijk samen met een vriendin bij jullie gegeten. Bediening was top! Lekkere saté gegeten.

Reizigers die Eetcafé Het Leven Leeuwarden bekeken, bekeken ook

In Eetcafé Het Leven Leeuwarden geweest? Deel je ervaringen!