“Vrienden voor Het Leven”

Eetcafé Het Leven Leeuwarden
Geclassificeerd als nr. 15 van 200 Restaurants in Leeuwarden
Keukens: Europees
Beschrijving: HET LEVEN ; als het om eten en gezelligheid gaat kun je niet om Eetcafé Het Leven heen. Een heerlijke lunch, een eigenwijs diner of gewoon een bakje koffie of thee om even tot rust te komen, allemaal in een gezellige, ongedwongen setting. Het eetcafé is eigentijds en huiskamerlijk ingericht en er hangt een goede sfeer. Niet in de laatste plaats door de vlotte en informele bediening. In de keuken staat een sterk team, dat elke dag de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Kom binnen en geniet van Het Leven !
3 weken geleden beoordeeld

Van buiten lijkt het een bescheiden zaak maar eenmaal binnen blijkt het zeer ruim te zijn. Sfeervol ingericht, overal gezellig maar nergens te druk. Zeer vriendelijk personeel zorgt voor een fijne avond. De gevarieerde kaart biedt voor elk wat wils. De gerechten zijn smaakvol en ruim geportioneerd. Als liefhebber van speciaalbieren heb ik genoten van de bieren van brouwerij Hert die er op de kaart staan. Hoewel we bij toeval bij dit restaurant terecht kwamen zijn we vrienden voor Het Leven!

Datum van bezoek: oktober 2022

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, voor een mooie prijs. Vooral de spareribs met ketjapsaus waren voortreffelijk. Broodplankje ook meer dan voldoende voor 2 personen.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De kok wilde graag even de details van de aangegeven glutenintolerantie bespreken en gaf zeer duidelijk aan wat de mogelijkheden binnen de buiten de kaart waren. En het eten was ook nog erg lekker

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier echt heel lekker gegeten.
Aardige bedieding en eten snel op tafel ondanks de drukte. We hebben ons wel verkneukeld om de wc aanduidingen, mensen zijn compleet in de war (man, vrouw symbool)

4 weken geleden beoordeeld

Uiteten voor mijn verjaardag, alles stond snel op tafel. De bediening was super vriendelijk. Wij kome hier zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: oktober 2022

Reizigers die Eetcafé Het Leven Leeuwarden bekeken, bekeken ook

In Eetcafé Het Leven Leeuwarden geweest? Deel je ervaringen!