“De kok kwam langs voor Glutenintolerantie”

Eetcafé Het Leven Leeuwarden
Geclassificeerd als nr. 15 van 200 Restaurants in Leeuwarden
Keukens: Europees
Beschrijving: HET LEVEN ; als het om eten en gezelligheid gaat kun je niet om Eetcafé Het Leven heen. Een heerlijke lunch, een eigenwijs diner of gewoon een bakje koffie of thee om even tot rust te komen, allemaal in een gezellige, ongedwongen setting. Het eetcafé is eigentijds en huiskamerlijk ingericht en er hangt een goede sfeer. Niet in de laatste plaats door de vlotte en informele bediening. In de keuken staat een sterk team, dat elke dag de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Kom binnen en geniet van Het Leven !
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De kok wilde graag even de details van de aangegeven glutenintolerantie bespreken en gaf zeer duidelijk aan wat de mogelijkheden binnen de buiten de kaart waren. En het eten was ook nog erg lekker

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier echt heel lekker gegeten.
Aardige bedieding en eten snel op tafel ondanks de drukte. We hebben ons wel verkneukeld om de wc aanduidingen, mensen zijn compleet in de war (man, vrouw symbool)

4 weken geleden beoordeeld

Uiteten voor mijn verjaardag, alles stond snel op tafel. De bediening was super vriendelijk. Wij kome hier zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: oktober 2022
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten en personeel is supervriendelijk en kundig. Wij komen hier graag nog n keer terug. Top afsluiting van de familiedag!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuk eetcafé, eten was heerlijk.
Wouter is een goeie gastheer!
Gezellig ingericht, sfeervol en gastvrij!

Reizigers die Eetcafé Het Leven Leeuwarden bekeken, bekeken ook

In Eetcafé Het Leven Leeuwarden geweest? Deel je ervaringen!