“Heerlijk diner”

Eetcafé Het Leven Leeuwarden
Geclassificeerd als nr. 15 van 200 Restaurants in Leeuwarden
Keukens: Europees
Beschrijving: HET LEVEN ; als het om eten en gezelligheid gaat kun je niet om Eetcafé Het Leven heen. Een heerlijke lunch, een eigenwijs diner of gewoon een bakje koffie of thee om even tot rust te komen, allemaal in een gezellige, ongedwongen setting. Het eetcafé is eigentijds en huiskamerlijk ingericht en er hangt een goede sfeer. Niet in de laatste plaats door de vlotte en informele bediening. In de keuken staat een sterk team, dat elke dag de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Kom binnen en geniet van Het Leven !
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten en personeel is supervriendelijk en kundig. Wij komen hier graag nog n keer terug. Top afsluiting van de familiedag!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuk eetcafé, eten was heerlijk.
Wouter is een goeie gastheer!
Gezellig ingericht, sfeervol en gastvrij!

4 weken geleden beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten. De sticky chicken was heerlijk en ook is de proeverij van voorgerechten een aanbeveling. Daarnaast goed service en een fijne sfeer.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op de bonnefooi erheen gegaan, samen met m'n zoontje. Eigenlijk zaten ze al vol gereserveerd, maar had het geluk dat we mooi op tijd waren. Als we al langer hadden willen zitten, hadden ze het wel anders op gelost zeiden ze. Super vriendelijk personeel en lekker normaal. Leuk en knus restaurant waar het eten voortreffelijk is.

31 oktober 2022 beoordeeld

Met mijn familie heb ik in Het Leven gegeten. Echt heerlijk gezeten en gegeten! Niet alleen snel een hapje, maar meer een avondje weg. Van een lekker voorgerecht tot een met een lekker Gin Tonic achteraf. Heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar. Naast lekker eten vriendelijk personeel, niet dat stijve gedoe, maar waar je een grapje mee kan maken en waardoor je je op je gemak voelt.

Datum van bezoek: oktober 2022

Reizigers die Eetcafé Het Leven Leeuwarden bekeken, bekeken ook

In Eetcafé Het Leven Leeuwarden geweest? Deel je ervaringen!