“Zeker voor herhaling vatbaar”

Eetcafé Het Leven Leeuwarden
Geclassificeerd als nr. 15 van 200 Restaurants in Leeuwarden
Keukens: Europees
Beschrijving: HET LEVEN ; als het om eten en gezelligheid gaat kun je niet om Eetcafé Het Leven heen. Een heerlijke lunch, een eigenwijs diner of gewoon een bakje koffie of thee om even tot rust te komen, allemaal in een gezellige, ongedwongen setting. Het eetcafé is eigentijds en huiskamerlijk ingericht en er hangt een goede sfeer. Niet in de laatste plaats door de vlotte en informele bediening. In de keuken staat een sterk team, dat elke dag de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Kom binnen en geniet van Het Leven !
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op de bonnefooi erheen gegaan, samen met m'n zoontje. Eigenlijk zaten ze al vol gereserveerd, maar had het geluk dat we mooi op tijd waren. Als we al langer hadden willen zitten, hadden ze het wel anders op gelost zeiden ze. Super vriendelijk personeel en lekker normaal. Leuk en knus restaurant waar het eten voortreffelijk is.

Datum van bezoek: november 2022

31 oktober 2022 beoordeeld

Met mijn familie heb ik in Het Leven gegeten. Echt heerlijk gezeten en gegeten! Niet alleen snel een hapje, maar meer een avondje weg. Van een lekker voorgerecht tot een met een lekker Gin Tonic achteraf. Heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar. Naast lekker eten vriendelijk personeel, niet dat stijve gedoe, maar waar je een grapje mee kan maken en waardoor je je op je gemak voelt.

31 oktober 2022 beoordeeld

We hebben hier met vrienden gegeten. Snelle service, goed eten en vriendelijk personeel! Het restaurant ziet er van binnen leuk uit en buiten kun je ook goed zitten.

Datum van bezoek: augustus 2022
30 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Helemaal top. Een gezellig kader, met sympathieke bediening die alles op alles zet om het je naar je zin te maken. En uiteraard het belangrijkste in een eetcafé: het eten is royaal en super lekker. Prijs-kwaliteit top! Aanrader dus.

30 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig eetcafe waar je lekker kan eten.

Helaas was echt ontzettend heet binnen (boven). We hadden graag wat langer gebleven, maar daardoor toch het dessert overgeslagen (al zagen die er wel lekker uit). De airco (die er hing), had wat ons betreft wel aan gemogen (je zag meerdere mensen kleding uittrekken en in een hemdje eten of met flink wat zweetdruppels op het voorhoofd). Hierdoor minder van het eten kunnen genieten.

Reizigers die Eetcafé Het Leven Leeuwarden bekeken, bekeken ook

In Eetcafé Het Leven Leeuwarden geweest? Deel je ervaringen!