“Gezellig en gewoon (super) goed”

Eetcafé Het Leven Leeuwarden
Geclassificeerd als nr. 15 van 200 Restaurants in Leeuwarden
Keukens: Europees
Beschrijving: HET LEVEN ; als het om eten en gezelligheid gaat kun je niet om Eetcafé Het Leven heen. Een heerlijke lunch, een eigenwijs diner of gewoon een bakje koffie of thee om even tot rust te komen, allemaal in een gezellige, ongedwongen setting. Het eetcafé is eigentijds en huiskamerlijk ingericht en er hangt een goede sfeer. Niet in de laatste plaats door de vlotte en informele bediening. In de keuken staat een sterk team, dat elke dag de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Kom binnen en geniet van Het Leven !
30 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Helemaal top. Een gezellig kader, met sympathieke bediening die alles op alles zet om het je naar je zin te maken. En uiteraard het belangrijkste in een eetcafé: het eten is royaal en super lekker. Prijs-kwaliteit top! Aanrader dus.

30 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig eetcafe waar je lekker kan eten.

Helaas was echt ontzettend heet binnen (boven). We hadden graag wat langer gebleven, maar daardoor toch het dessert overgeslagen (al zagen die er wel lekker uit). De airco (die er hing), had wat ons betreft wel aan gemogen (je zag meerdere mensen kleding uittrekken en in een hemdje eten of met flink wat zweetdruppels op het voorhoofd). Hierdoor minder van het eten kunnen genieten.

27 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en ruime keuze voor vega gerechten. Zeker de moeite om nog eens terug te gaan!

26 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke en attente bediening. Wij hadden allebei een tournedos. Super mals.
We komen gauw weer.

26 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten in een fijne ambiance. Een moderne menukaart met ook veel aandacht voor allergieën. De kok kwam het persoonlijke toelichten. Wij komen zeker terug!

Reizigers die Eetcafé Het Leven Leeuwarden bekeken, bekeken ook

In Eetcafé Het Leven Leeuwarden geweest? Deel je ervaringen!