“SUPER!”

Eetcafé Het Leven Leeuwarden
Geclassificeerd als nr. 15 van 200 Restaurants in Leeuwarden
Keukens: Europees
Beschrijving: HET LEVEN ; als het om eten en gezelligheid gaat kun je niet om Eetcafé Het Leven heen. Een heerlijke lunch, een eigenwijs diner of gewoon een bakje koffie of thee om even tot rust te komen, allemaal in een gezellige, ongedwongen setting. Het eetcafé is eigentijds en huiskamerlijk ingericht en er hangt een goede sfeer. Niet in de laatste plaats door de vlotte en informele bediening. In de keuken staat een sterk team, dat elke dag de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Kom binnen en geniet van Het Leven !
26 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke en attente bediening. Wij hadden allebei een tournedos. Super mals.
We komen gauw weer.

26 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten in een fijne ambiance. Een moderne menukaart met ook veel aandacht voor allergieën. De kok kwam het persoonlijke toelichten. Wij komen zeker terug!

26 oktober 2022 beoordeeld

Wat een avond, hecht heerlijk genoten van de plek. Eerst nog lekker in het zonnetje op het terras, daarna zo fijn bediend, heerlijk gezeten samen en echt ZA-LIG gegeten! Een enorme aanrader voor iedereen.

Datum van bezoek: september 2022
4 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtige, mooie, warme en gezellige zaak is dit! Van een warm ontvangst, super leuke geïnteresseerde laagdrempelige bediening en verrukkelijk eten!
Op aanraden van vrienden hier gereserveerd en kan het iedereen aanbevelen!

31 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts bij het leven op het terras beland. Keuken opent om 17:00 uur, we eten buiten op het terras. Binnen is knus en wat warmer. De vegan en vegetarische gerechten zijn heerlijk en worden met smaak op kleur bereid. een rijst broodje Jackfruit hebben we gedeeld met 2 pers. Zodat we ook konden genieten van het hoofd gerecht. Ook de sate was prima!

Datum van bezoek: augustus 2022

Reizigers die Eetcafé Het Leven Leeuwarden bekeken, bekeken ook

In Eetcafé Het Leven Leeuwarden geweest? Deel je ervaringen!