“Alles was perfect in orde”

Rhodos Palace Grieks Restaurant
Geclassificeerd als nr. 28 van 203 Restaurants in Leeuwarden
Keukens: Grieks
Beschrijving: Kom naar Rhodos Palace waar U de sfeer van Griekenland kunt proeven ook al zit u in het hartje van Leeuwarden. Rhodos Palace biedt zowel de mogelijkheid voor een gezellig en intiem diner voor twee als ruimte aan zeer grote groepen. We hebben een zeer ruime keuze aan griekse specialiteiten. De avonden worden regelmatig verrijkt met Live muziek waarbij u van harte welkom bent op onze dansvloer. Rhodos Palace telt 280 zitplaatsen. Daarnaast hebben wij een aparte zaal die ruimte biedt aan ca. 120 personen. Deze zaal is uitermate geschikt voor vergaderingen, bruiloften en partijen. Studentenkorting 20%. Op vertoon van je OV-jaarkaart de gehele week geldig. Speciale studentendag menu combinatie grill voor de prijs van 10 euro alle dagen behalve zaterdag. Afhaalkorting 15%. Ook voor de vegetarische en veganistische gast kunnen wij een uitgebreid menu samenstellen.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dag Leeuwarden als afsluiter wezen eten bij Rhodos Palace. Bediening was top, eten was uitstekend en meer dan voldoende. Kortom het was super!

Datum van bezoek: september 2019

29 augustus 2019 beoordeeld

vriendelijke en vlotte bediening. Gerechten kwamen snel op tafel, het was precies genoeg en lekker ook

Datum van bezoek: augustus 2019
12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat Dionysos er niet meer is wouden we Rhodos proberen. We hadden al eens gehoord dat het goed moest zijn. Echter vond ik het erg tegenvallen.
Ik wou graag een zoete rode wijn en toen kreeg ik een 1 of andere zure bocht. Ik heb gevraagd om Samos die wel erg lekker was.
Ik had voor kip gevuld met feta gekozen wat ook tegenviel.
Dit was 1 met teveel vlieguren want hij was erg droog en zat geen smaak aan.
Ik laat nooit mijn vlees staan maar dit keer wel.
Ook vind ik voor een stuk kip met ver te zoeken feta €23,75 erg duur.
Dit hoeft voor mij niet weer.

Datum van bezoek: augustus 2019
14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten bij Rhodos. Bij het zien van de menukaart kwamen wij alleen aan de voorgerechten toe(mezze). Zoveel keuze en alles even heerlijk. Daarbij prima huiswijn en een gastvrije ontvangst maakten het compleet.

Datum van bezoek: juli 2019
25 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bestellen van drankjes duurde giga lang.
Eten was goed. Extra friet was niet van het huis. Bediening was niet klantvriendelijk. Voor ons een keer en nooit weer...

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Rhodos Palace Grieks Restaurant bekeken, bekeken ook

Leeuwarden, Friesland

In Rhodos Palace Grieks Restaurant geweest? Deel je ervaringen!