joke v

Verblijf Leeuwarden januari 2024

Beoordeling van Bastion Hotel Leeuwarden
3,0 van 5 bollen26 jan 2024 beoordeeld
Vanaf vrijdag is er een zeer beperkte menukaart beschikbaar, dat is nog tot daar aan toe maar het eten was zeer matig tot slecht. Gamba's besteld die waren verschrikkelijk droog en weinig tot geen smaak. Gamba's op een bedje van groenten stond er op de menukaart, groenten waren koud en uit de diepvries. Ook de sate was matig van smaak. Zondagmorgen waren er zoveel gasten dat er niet voor iedereen plek was aan een tafel, dat was voor ons aan de bar eten andere gasten met bord op schoot wat wel erg armoedig overkwam .
Kaas was uitgedroogd en zweterig, een beetje meer aandacht voor het eten zou wenselijk zijn, zowel bij het ontbijt als diner. Ik ben normaal zeker geen klager en leg de lat niet hoog maar dit nog niet eerder meegemaakt tijdens een verblijf.
Daarbuiten, personeel vriendelijk en behulpzaam.
Datum van verblijf: januari 2024
Kamertip: Geen hoge verwachtingen hebben. Zeker in het weekend een goed restaurant in de buurt zoeken.
Reistype: Bezocht met een partner
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.3 km van Bastion Hotel Leeuwarden
  • Agoda.com
1.8 km van Bastion Hotel Leeuwarden
Exterior
Gratis parkeren
Fotos do bar e recepcao!!
Meer hotels in Leeuwarden bekijken
Beoordeeld op 10 oktober 2023

Prima hotel voor deze prijs, voldoende gratis parkeergelegenheid, erg vriendelijk personeel, uitstekend ontbijtbuffet, en je kunt er ‘s avonds redelijk goed eten tegen fatsoenlijke prijzen. Redelijke goede bedden.Niet mooi gelegen, langs randweg bijna buiten de stad, voor ons geen probleem, wordt vooral zakelijk geboekt. 2x geboekt en geen spijt van!

Kamertip: Prima hotel voor 1 a 2 overnachtingen, in weekend zeer rustig, door de week veel drukker door zakenlieden.
Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 22 mei 2023

Kleine kamer maar vooral de doucheruimte is klein. Bed is oké maar het hoofdkussen zo dik dat ik maar op mijn trui ben gaan slapen. Nachtlampje stoort partner en je stoot je hoofd er aan. Rokers vlak voor de deur was voor ons niet fijn met de kamer er erg dichtbij.

De eitjes bij het ontbijt werden door een jongedame gemaakt met wel heel erg los haar boven de pan.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 5 mei 2023

Prima kamer, maar s nachts veel lawaai van de afzuiging in de douche die niet uitkon. De glazen deur in de badkamer gaf of 0 demping.. hygiëne was matig, er lag veel stof en nog rommel van de vorige logees. Verder veel kalkaanslag wat simpel te verhelpen is en de wasbak. Jammer wat dit gaf de kamer een rommelige indruk.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 18 januari 2023

Wat een heerlijk en gezellig hotel, vriendelijke medewerkers je voelt je echt thuis. Bed, badkamer en kamer waren goed. Heb het heerlijk gehad... zat alleen aan de wegkant dat hoorde je wep een beetje

Datum van verblijf: januari 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 december 2022

Prima hotel, netjes en schoon. Ruime kamers, prima badkamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Wij hadden ontbijt bijgeboekt en dat was echt super!
Alleen de weg ernaartoe was even zoeken, was even vreemd door een woonwijk, terwijl het hotel zelf aan een grote doorgaande weg ligt.

Datum van verblijf: december 2022