Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 73
Hotels.comUS$ 73
PricelineUS$ 72
TravelocityUS$ 73
FindHotelUS$ 72
Agoda.comUS$ 73
Beoordeeld op 26 juni 2019 via mobiele applicatie

Voor werk hier een nacht verbleven.
De locatie is niet heel mooi, wel praktisch.
De kamer is prima, schoon en van alle gemakken voorzien.
Zelf heb ik er wat moeite mee dat hier doordeweeks veel bouwmensen verblijven. Als vrouw alleen voel je je dan een beetje bekeken.
Het personeel is vriendelijk, maar mag hier en daar wat attenter.
Wel was het fijn dat er op mijn verzoek (vanwege een veganistisch dieet) havermout met sojamelk beschikbaar was bij het ontbijt. En ook het lunchpakket is hier op aangepast.
Bij het diner was het niet mogelijk, dus heb ik buiten de deur gegeten.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 20 juni 2019

Goed hotel met 2 soorten kamers. De luxe kamer is beter en niet veel duurder. Het diner, mag wat meer aandacht krijgen. Het eten is niet altijd van goede kwaliteit. Hierdoor raak je klanten kwijt voor het diner. De binnenstad, met veel terrassen en een keur aan restaurants, is binnen loopafstand

Kamertip: Luxe kamer, daarvan is de douche groter.
Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
BastionHotels, Guest Relations Manager van Bastion Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2019

Beste,

Hartelijk dank voor uw review aangaande uw verblijf in Leeuwarden.

Wij willen u bedanken voor de feedback over het eten in ons restaurant.
Binnen enkele weken ontvangt Bastion Hotels een nieuwe kaart, welke van hogere kwaliteit zou zijn.

Zien we u snel weer eens terug?

Manon
Guest Support Bastion Hotels

Beoordeeld op 11 april 2019 via mobiele applicatie

Dit keer 1 nacht verbleven nadat ik hier een half jaar geleden voor t laatst was. Wederom zeer attent personeel met nadruk op de vrouw van het ontbijt die me herkent en me bedankt voor de review van mijn vorige bezoek. Ja, u zorgt voor een aangenaam verblijf ! En deze keer weer! Een omelet met zalm wordt voor me klaargemaakt zonder dat ik erom hoef te vragen. Andere Bastions (Amsterdam met name) kunnen aan de gastvrijheid en kwaliteit/kwantiteit van deze vestiging een voorbeeld nemen.

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde voor zaken
BastionHotels, Support van Bastion Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2019

Beste Marc,

Wat een ontzettend mooi compliment voor Bastion Hotel Leeuwarden.
Fijn om te zien dat u het wederom naar uw zin heeft gehad en dat u heeft genoten van uw verblijf.
Geweldig dat het team van Bastion Hotel Leeuwarden u herkent en dat alles u uit handen word genomen.

Ik zet uw review door naar de hotel manager, zodat zij haar team kan bedanken voor de uitstekende service.

Tot een volgend verblijf!

Manon van den Brink
Guest Support Bastion Hotels

Beoordeeld op 24 november 2018 via mobiele applicatie

Hier een heel prettig 5 daags verblijf gehad! Deze vestiging is flexibel en gastvrij en wist mij iedere ochtend te verblijden met een omelet zalm. Ontbijt keurig in orde. Nette badkamer en kamer en in alle rust geslapen. Zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 6 november 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel,met heeerlijke koffie op kamer
2 flesjes water gratis
Kamer groot genoeg, bedden sliepen geerlijk wn douche groot en heerlijke straal
Late uitcheck, snelke incheck
Niet gebruik gemaakt van ontbijt
Redelijk dicht bij centrum, wij hebben gelopen

Datum van verblijf: november 2018