RichardKeus
Den Haag, Nederland

vooral de prijs viel mee!

3,0 van 5 bollen11 nov 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
wij vonden dit een ok hotel wat eigenlijk vooral door de prijs kwam. wij hadden een suite geboekt die wat gedateerd was (vooral de badkamer) arrangementen bij fletcher blijven een drama plus punt was zeker het goede ontbijt. als je dicht bij je hotel je auto kwijt wilt kies dan niet voor dit hotel daar het in een autoluw gebied zit.
Datum van verblijf: november 2023
Kamertip: parkeergelegenheid voor ons te ver weg dus let daar op bij boeken.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.6 km van Fletcher Hotel Paleis Stadhouderlijk Hof
0.5 km van Fletcher Hotel Paleis Stadhouderlijk Hof
Bar/lounge
  • Agoda.com
0.4 km van Fletcher Hotel Paleis Stadhouderlijk Hof
Fotos do bar e recepcao!!
Volledig restitueerbaar
  • ZenHotels.com
4.6 km van Fletcher Hotel Paleis Stadhouderlijk Hof
Meer hotels in Leeuwarden bekijken
Beoordeeld op 5 november 2023

Net schoon hotel met een zeer mooie uitstraling. Comfort kamer geboekt maar zeer ruime kamer op etage 4 gekregen. S nachts hoor je wel een beetje het uitgaanspubliek. Prima ruime badkamer met warme harde straal douche. Je zit ook midden in de stad. Kamer is goed teverwarmen. Voor in de zomer belangrijk te weten dat er geen airco is. Parkeren kan bij parkeergarage Zaailand voor 5 euro per dag. Goed ontbijt zoals gewend bij Fletcher, warme pannekoekjes, ei en spek. Croissants, brood, net, fruit, yoghurt, sap en warme dranken.
Kortom heerlijk nachtje weggeweest!

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 5 september 2023 via mobiele applicatie

Een centraal gelegen hotel. Prima uitvalsbasis om het mooie Leeuwarden te ontdekken.
Wij hadden een junior-suite op kamer 15.
Prima 3 persoons kamer met uitzicht over de tuin.
Grote kamer, met twee aparte slaapkamers.
Het oogt allemaal wat gedateerd (een make-over zou wenselijk zijn).
Het personeel is vriendelijk en het aangrenzende restaurant is leuk ingericht. Ontbijtjes zijn ruim voldoende en het diner is qua prijs/kwaliteitsverhouding ook goed.
Als je minder goed ter been bent zou ik dat vermelden bij de boeking. Er is wel een lift aanwezig, maar er zijn her en der veel trapjes en opstapjes.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 21 augustus 2023

Mooie nette kamer met goede bedden. Het ontbijt was ook prima.
Helaas geen aanrader met warm weer want er zit geen airco op de kamer waardoor het bloedheet is en de waaier die in de kamer staat doet het nauwelijks.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 17 juli 2023

We waren goed ontvangen, en onze kamer lag op de 3e verdieping aan de zijkant, we moesten wel wat gangen door om aan de lift te komen, je ontdekt nog iets. het was een mooie kamer met 2 aparte bedden, (die wel spijtig genoeg van elkaar schoven) er stond een koffieapparaat en thee op de kamer, de badkamer had een lavabo en douche en een toilet, haardroger en kluis bevonden zich in de kast op de kamer. Spijtig er kon geen raam open op de kamer.
Het ontbijt was uitgebreid en er was keuze genoeg , behalve op zondag, het buffet werd bijna niet bijgevuld de gasten moesten langer wachten op het beleg, de broodjes enz. .het was toen pas half 10 . De maandag was alles weer goed bijgevuld .

Kamertip: In het hotel kun je de kussens voor uw bed aanpassen en er liggen er ook extra in de kast .Er is ook de mogelijkheid om fietsen te huren .
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 2 juli 2023 via mobiele applicatie

Helaas is ons verblijf niet naar wens geweest om de volgende redenen: (helaas niet gevraagd bij uitchecken en geen reactie op de mail)
Wij hebben deze kamer geboekt ivm het bubbelbad. Er is ons niet verteld hoe de bubbels aan moeten, dat daar eerst een schakelaar voor om moet waardoor wij niet van de bubbels hebben kunnen genieten. Wij kwamen hier achter toen we het bad uitkwamen.
Het matras van het bed was doorgezakt.
In de omschrijving staat dat er een balkon bij zit, maar niet dat dit een gedeeld balkon is.
Op het balkon zijn geen zit mogelijkheden wat zonde is met dit prachtige weer.
Het stopcontact in de badkamer op de spiegel werkt niet naar behoren.
Veel vlekken op vloerbedekking.
We hebben gevraagd naar een uitrijkaart voor de Oldehove, maar er werd benoemd dat zelf betalen goedkoper is. Echter was dit niet het geval.
We hopen dat jullie deze verbeterpunten serieus oppakken voor de gasten die na ons verblijven in deze suite.

Kamertip: Niet de suite met whirlpool boeken..
Datum van verblijf: juni 2023