Gratis annuleren tot 01-02-22
PricelineUS$ 85
Hotels.comUS$ 85
eDreamsUS$ 85
Beoordeeld op 20 oktober 2021

Locatie is prima en de kamer was schoon. Vloerbedekking dubieus, ondanks dat dit het nieuwe gedeelte was. Bedden voor mij te zacht. Geen raam dat open kan, kamer veel te warm. En meega gehorig. De kamers boven en om je heen hoor je echt alles van. Wandelende buren veroorzaken gekraak en gepiep. Geen aanrader, behalve dat het hotel wel fijn middenin het centrum ligt.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 oktober 2021

Tja, wat moet je er van zeggen. Mooi gelegen en mooi aan de buitenkant. Wat lastiger bereikbaar omdat je niet met de auto bij het hotel kunt komen. De goedkope parkeergarage is vijf minuten lopen. Wij hadden een suite op de eerste verdieping. Grote klassieke kamer maar minimaal ingericht. De badkamer is zeer gedateerd en de handdoeken zijn zielig dun.
De vlekken in de tapijten die anderen noemen zijn ons niet opgevallen.
Het ontbijt is behoorlijk. Al met al zeker niet slecht en leuk om een keer te doen.

Beoordeeld op 4 oktober 2021 via mobiele applicatie

Met de familie 5 kamers geboekt in Fletcher Leeuwarden.
De vloerbedekking in de gangen en kamers vol met vlekken. Schilderwerk muren en houtwerk inslechte staat. Kamers op de 2e verdieping stonken erg muf en benauwd. Kamer op de 3e verdieping had 1 raam wat niet gesloten kon worden en open stond. Na 2 x reclameren kregen we een andere jamer. Andere kamer kreeg de stank van de keuken in de kamer. Erg vies. Badkamers zijn oud en viezig zelfs niet eens een mengkraan. Het Duco restaurant was modern en gezellig. Ontbijt is prima zo ook de bediening. Het hotel zelf is een absolute afrader. Locatie is super zo ook de archtectuur van het hotel maar dat is ook alles.

Beoordeeld op 23 september 2021

Prima locatie in het centrum van Leeuwarden. Wij zaten in het nieuwe gedeelte. Kamers wel oké alleen erg warm. Kregen wel een ventilator te leen maar die hielden de kamers niet koel. Het nieuwe gedeelte minder goed bereikbaar voor gasten die slecht ter been zijn echter voor ons geen probleem. Bedden sliepen niet geheel prettig. Losse matrassen waar je of tussen zakte of bijna uit bed viel. Mooie binnentuin. Ontbijt prima. Medewerkers bij het ontbijt erg vriendelijk en behulpzaam. Parkeren kan niet bij het hotel. Tegen gereduceerd tarief parkeren in een dichtbij gelegen stadsparkeergarage. Prima verblijf gehad hier.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 14 september 2021

Wij waren afgelopen weekend in het hotel. Een mooi hotel aan de buitenkant, midden in het centrum van Leeuwarden. Wij kregen kamer 10 toegewezen, boven de entree van het hotel. De eerste indruk van de kamer werd bepaald door de ronduit gore vloerbedekking. Overal zag je vlekken, waardoor de rest van de kamer ook vies aanvoelde. De badkamer was zeer klein en door de plaats van het handdoekenrek, sta je bij het gebruik van de wastafel, schuin voor de wastafel. De wastafel liep bij gebruik vol met water, dat maar zeer langzaam wegstroomde. Dit gemeld bij de receptie, maar op een vriendelijke doch besliste toon werd mij te kennen gegeven dat er geen andere kamers beschikbaar waren en de technische dienst niet in het weekend(!) beschikbaar was. Het toilet zal maar vollopen ...Helaas pindakaas, die houding.
Later heeft mijn man nogmaals aangegeven dat dit toch allemaal tegenviel en kreeg hij ter compensatie een fles wijn.
Voor 1 nacht hebben we 150 euro betaald, best veel, maar kennelijk niet genoeg om een schone en frisse kamer te bieden.
Gelukkig konden bij ons wel de ramen open...

Zo jammer, omdat het hotel aan de buitenkant veelbelovend oogt. Het ontbijt was top en de ontbijt ruimte gezellig en warm ingericht.
Maar voor ons geen Fletcher in Leeuwarden meer.

Datum van verblijf: september 2021